• EåN2010

Behöver hjälp/en vän!

jag ska oxå gifta mig den 10april 2010... hur långt har du kommit?

• EåN2010

nej exakt... jag letar fortfarande efter nån snygg väska som jag kan ha allt "roligt" i som en tjej alltid behöver... men jag har inte hittat nån som jag vill ha... :(

• EåN2010

ja jag vet det är jätte svårt att hitta den där som ser bra ut men jag vill köpa en som jag ändå kan använda efter bröllopet till fint så jag vill inte ha en sån där "boll" som vissa har... jag vill ha en fin väska.. har hittat flera i svart men jag FÅR inte köpa en svart av min mamma, alla mina vänner och min m2b så de får väl inte bli en svart då... :(

• EåN2010

jag är inte så mycket för att köpa saker här på nätet jag är mer den där som tycker om att känna på varan innan jag köper den.. se så den ligger bra och sånt..

• EåN2010

nej ... inte gbg... tänk eskilstuna västerås örebro å så i mitten av dem.. .hihi.. där bor jag och typ 500 pers till...

• EåN2010

du behöver inte känna dig töntig... alla vi behöver hjälp med något här i livet...
    om det är planering så kan jag hjälpa dig... är duktig på listor å sånt.. har inte tålamod i affärer... :D

• EåN2010

killar vill bara planera när de känner för de och om det är nå roligt för dem att planera... typ hur mycket sprit vi ska köpa och sånt...

• EåN2010

ska ni inte prova tårtan tillsammans? och gå igenom sådana saker med konditorn då?

• EåN2010

hahaha.. men du får ta det som en bra grej han är ju lite intresserad i alla fall om något..
    vi ska ha fototårta på hos på den översta i stället för brudpar... det känns inte riktigt som vi att ha ett brudpar uppe på tårtan..

• EåN2010

okej.. men vi hjälper dig gärna karolina eller hur lyckliga013bruden?

Svar på tråden Behöver hjälp/en vän!