Hur funkar det?
Fick nyss reda på att makens syster gått och gift sig igår i all hemlighet. Förväntas man ge en bröllopspresent ändå? Trots att man inte var bjuden och inte visste om nåt?
Fick nyss reda på att makens syster gått och gift sig igår i all hemlighet. Förväntas man ge en bröllopspresent ändå? Trots att man inte var bjuden och inte visste om nåt?
Ja det var lite så jag tänkte också. Men de står varandra inte alls nära och han har ingen större lust att ge nåt... Svårt!
Nej, så resonerar maken också.
Jag tycker det är jättesvårt!
Fler åsikter?
Ja absolut! Vi ska träffa dem i ett annat ärende i morgon och vill ju självklart gratulera och lyckönska. Men eftersom båda våra söner nyss har fyllt år och julen nalkas så är budgeten aningens stram och inte har vi haft tid att hitta nåt heller...
Tack för din åsikt!
Ja exakt så resonerar maken också!
Tror han blev lite besviken över att de inte sa nåt, men nu är det ju som det är...
Det gjorde inte vi heller, men vi gifte oss när sonen döptes. De har haft två tragedier i familjen nu påkort tid så de gifte sig egentligen bara för det juridiska.
Vi grattade och firade dem lite småt idag ändå. Svärmor bjöd på bröllopstårta och jag känner nog att vi vill ge nåt litet minne till dem ändå. Men de kommer ju få den senare eftersom vi inte hade nån aning om vad de planerade