Inlägg från: Chris24 |Visa alla inlägg
  • Chris24

Klipper av sina kulor för att inte vara otrogen.

Jajamen!

För att ni ska höra det själva;

www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6275329.ab

Fullt normalt va? "this world is getting crazier and crazier man.." som någon sa.

Inget speciellt med denna tråden mer än jag fann den o ville dela med mig.

• Svar på tråden Klipper av sina kulor för att inte vara otrogen.
  • Chris24

Hahaha, jag älskar hur han förklarar att han FAKTISKT har ju kastrerat djur innan så hur svårt kunde det vara ungefär? hahaha

Man måste kunna läsa Aftonbladets inlägg ibland med humor också, även om inte allt är sant och sådär verkligt Rowan, väldigt underhållande tidning som justmeandmylove säger också.

• Chris24
    Hammerman skrev 2009-12-14 13:32:13 följande:
    Det är alldeles för få feminister och postmodernister i den här tråden för att den ska bli rolig.
    Vadå då? Hur menar du?
  • Chris24
    Hammerman skrev 2009-12-14 13:50:18 följande:
    Chris24 skrev 2009-12-14 13:45:17 följande:
    Därför jag förväntade mig nästan att någon skulle komma in, skälla och dundra över att vi är "värderande" och "dömande" när vi konstaterar att killen är en idiot som kastrerade sig själv. Allt annat hade ju varit diskriminerande mot enucker!
    Hahaha, sant, såååå sant faktiskt! Fanns alltid någon med lite "extra" starka åsikter här inne på BT ju
    Men alla har nog inte sett denna tråden än heller för ingen av dem "ordinarie" har skrivit ännu förutom 2stycken ser jag.. och jag själv
  • Chris24
    Hammerman skrev 2009-12-14 23:44:36 följande:
    Han säger väl mer eller mindre i videon att han gör det av religiösa skäl? Med tanke på att han är sydamerikan så är han ju sannolikt katolik och katolicismen brukar ju ofta ha en ganska så ansträngd syn på det här med sex.
    Skojar du eller? Ansträngd är milt sagt om synen på sex inom katolikerna..
Svar på tråden Klipper av sina kulor för att inte vara otrogen.