Var hittar jag duktig amatörfotograf?
Vi har tänkt använda oss av en duktig amatör framför att hyra in ett "proffs". Var hittar man någon som kanske vill in på bröllopsfotogrejen men inte haft så många uppdrag tidigare?
Vart letar man liksom?
Vi har tänkt använda oss av en duktig amatör framför att hyra in ett "proffs". Var hittar man någon som kanske vill in på bröllopsfotogrejen men inte haft så många uppdrag tidigare?
Vart letar man liksom?
Jag känner två tjejer som är duktiga på att fotografera. Ena tjejen heter Rebecka och bor i Halmstad, jag skulle kunna kolla upp hennes hemsida adress.Vi gick tillsammans på balettakademien, så hon fotar både dans, bröllop och barn, väldigt konstnärliga bilder tar hon. Den andra tjejen heter Azadeh och bor i Göteborg, jag tror att hon fotar för en fotostudio som antingen heter Modelhouse eller så är det model lab. jag kollar upp lite adresser, så skickar jag det till den här tråden.
/Marie
Hej igen!
Nu hittade jag Rebeckas adress www.beccasin.se
Hon är jätte gullig och duktig.
Kolla in hennes hemsida
/Marie
Åh, rebeccas bilder var jättefina! Tror dock vi försöker hitta någon lite närmare, men jag sparar länken...
Jag tror att hon inte har några problem med att komma till Göteborg, jag vet att hon har gjort jobb här förut. Då har hon även en anledning för att komma och hälsa på mig ;)
Men det var ett litet tips iallafall....:)
mariefarah se skrev 2009-12-15 22:19:31 följande:
Hej Rufsas!
Nej, jag vet inte hur mycket hon tar, men jag tror inte hon är allt för dyr eftersom hon har " många bollar" i luften. Hälsa ifrån mig om du/ni kontaktar henne.
quirbach.se
fast när skall ni gifta er?
"våran fotograf" gifter sig också till sommaren så det inte krockar!
mariefarah se skrev 2009-12-19 23:12:44 följande:
Hej Rufsas!
Hur gick det? Kunde Rebecca?
Hälsning
Marie
mariefarah se skrev 2009-12-30 23:49:45 följande:
Fast sååå billig är ju inte beccasin ligger ganska lika som alla andra proffs fotografer!
Jag vågade inte skriva ut länk till en amatörfotograf i GBg jag hade hittat, men tydligen var det emot reglerna att skriva att man kunde maila en länk... *Suck* (I en annan tråd tipsade jag om en fotograf i New York och catering i GBG m en det var visst ok).
Prova att googla typ bröllopsfotograf + hobbyfotograf så kanske det dyker upp några alternativ?
Kolla på nätet el. dyl om det finns nån fotoklubb i din stad, de borde ha duktiga fotografer.
Misan79 skrev 2010-01-05 08:21:01 följande: