• MackanB

Hur pass "ansade" är era killar?

Hej igen på er!

Rubriken kanske säger det mesta, men jag är lite nyfiken på hur ni tjejer vill att en kille ska vara "där nere". Spelar det någon roll och har ni någonsin diskuterat en sådan grej som par?

• Svar på tråden Hur pass "ansade" är era killar?
  • MackanB

Ska väl tillägga att jag inte rakat mig förr, men att jag nu prövar på det hela.

• CeKe

Föreslå det till en mysig grej tillsammans när ni duschar/badar tillsammans =) Ni kan ju raka varandra, så blir det ett lite annorlunda förspel

MackanB skrev 2009-12-15 20:54:34 följande:
    Håller väl med dom flesta här inne, att det inte ska vara så mycket hår där nere. Dock, jag har tagit initiativet och ansat lite i mina nedre regioner. Dock är jag lite rädd att diskutera hennes, vill ju inte trampa på ömma tår.
  • MackanB
    CeKe skrev 2009-12-15 21:33:43 följande:
    Föreslå det till en mysig grej tillsammans när ni duschar/badar tillsammans =) Ni kan ju raka varandra, så blir det ett lite annorlunda förspel
    Vore inte helt fel, kanske.
  • MackanB

Har nu "putsat upp" där nere, för andra gången. Känns skönt, bekvämt och framför allt rent, på något vis. Tjejen noterade förstås det hela, och verkar vara på väg att göra något liknande. Ni tjejer har det lite enklare, har jag en känsla av ;)

• soonAmrs

Nä där håller jag inte med riktigt...att vi har det lite lättare.. Jag personligen tycker det är bökigt, men jag gör det ändå.. Skulle dock inte vilja göra det tillsammans med min sambo..

MackanB skrev 2009-12-20 20:13:20 följande:
    Har nu "putsat upp" där nere, för andra gången. Känns skönt, bekvämt och framför allt rent, på något vis. Tjejen noterade förstås det hela, och verkar vara på väg att göra något liknande. Ni tjejer har det lite enklare, har jag en känsla av ;)
  • krutt

Nja, jag håller inte med om att vi har det lättare.. Min kille använder sårborttagningsmedel (ja sånt som man kan ha till benen m.m.).. Det ska väll egentligen inte vara där kanske, men det funkar jättebra och är smidigt säger han.. Och lent och fint blir det ;)

MackanB skrev 2009-12-20 20:13:20 följande:
  • didis

Hahaha! Jag känner mig gammal!

Vad spelar det för roll om det blir lite hår? Det är ju bara att spotta ut!

En helt rakad kille skulle kännas mysko och känns rätt avtändande om jag ska vara ärlig.

Dottern förväntar sig att killarna ska vara rakade så jag antar att det är en generationsfråga.

Äh! Fram för mer raggsockssex utan krusiduller!

• Malin och Joel

Så orört som möjligt vill jag ha det! Tycker inte det är fint när det är rakat eller friserat, ska vara vilt och härligt!

• KatjaB

Raka varandra? inte en chans att någon får närma sig med rakhyvel.. låter ju inte mysigt alls kanske är det bara jag som är tråkig, hehe

Svar på tråden Hur pass "ansade" är era killar?