17/7 2010
Tänkte att det vore lite kul med en tråd för oss som gifter oss den 17 juli 2010. Hur långt har ni kommit? Vad ska ni ha för tema? Har ni (kvinnor) hittat er klänning än? Är nyfiken på alla som har lika lång tid på sig som jag...
Tänkte att det vore lite kul med en tråd för oss som gifter oss den 17 juli 2010. Hur långt har ni kommit? Vad ska ni ha för tema? Har ni (kvinnor) hittat er klänning än? Är nyfiken på alla som har lika lång tid på sig som jag...
Vi ska gifta oss kykligt, präst, kantor och solister klara. Ska sedan bjuda ca. 75 gäster på en underbar restaurang vid en sjö. Har mycket klart, men håller just nu på att försöka fixa klänningen från Kina. Drömklänningen kostar nämligen drygt 11 000 och det har vi inte riktigt råd med.
Julibrud och nästan 30 skrev 2010-01-14 13:22:06 följande:
Vi ska precis skicka inbjudningarna, väntar bara på pussmunsfrimärken från posten.se. I övrigt flyter mycket på, men jag har lite problem med att hitta billig spets att ha som löpare på borden. Har även sytt den plastrong som min blivande kommer ha på bröllopet och ska väl när jag har tid även sy en näsduk. När ska ni andra vigas förresten? För oss blir det kl. 15.00.