Inlägg från: frugan2010 |Visa alla inlägg
  • frugan2010

17/7 2010

Jag hoppar också in här! Vi gifter oss också den 17/7. Vi hade först ett helt annat datum och även vigselplats men både läge och datum har nu ändrats *puh*. Vi har kyrkan bokad och festlokalen bokade vi för två dagar sen. Är såååå glad!

På måndag ska vi träffa caterinfirman då vi ska ha buffé. Vårt tema är rosa, grönt och fjärilar :)

Har en idé för inbjudningskorten men ska inte skicka ut dem förrän i slutet av maj så det behöver jag inte stressa med. Däremot har man ju klänningspanik. Tror att jag ska få den uppsydd av tärnan som är duktig att sy eftersom jag vill gå ner 15 kg i vikt till bröllopet. Känns som att det kan bli lite mer jobb om jag skulle gå och kolla på klänningar nu redan och sen få den insydd. Ska åka på bröllopsmässan i stockholm snart så vi får lite mer inspiration :)

• frugan2010

Nu när lokalen är bokad och cateringen gått i lås så känner jag mig olustigt lugn. Tror att man har tänkt och donat med bröllopet under så pass lång tid och nu när saker börjar ta form går luften ur. Jag kommer säkert bli en sådan brud som blir helt tom efter bröllopet haha! När man varit helt uppslukad av något under så lång tid måste man nog ha en backup-plan att dona med när bröllopet är över. Så man inte känner sig helt sysslolös hihi :)

Svar på tråden 17/7 2010