Inlägg från: JG x 2 |Visa alla inlägg
  • JG x 2

Augusti 2010

En till till samlingen... den 7 augusti 2010 gifter vi oss i Thessaloniki Grekland... :D

• JG x 2
    Varmiz skrev 2010-01-23 15:55:49 följande:
    [citat]
    JG x 2spännande med ett utomlandsbröllop, hur kommer det sig att ni väljer Grekland? Någon av er som kommer därifrån?

Ja, min M2B kommer därifrån, och hela hans släkt kommer därifrån, så därför valde vi att lägga det där...
  • JG x 2

Varmiz: Det kommer bli en blandning men lutar väl mer åt Grekiskt bröllop med svenska inslag... Men klänningen kommer vara mer grekisk än svensk dvs inte så himla tam för att förklara det enkelt. Vi får se hur det blir... är ju långt till den 7 augusti... :D

• JG x 2

Varmiz: Jo det är förvisso sant, men iaf för vår del så är det så mycket mer som skall planeras. Framför allt eftersom vi befinner oss i Helsingborg och bröllopet skall vara en brraaaaaaa bir härifrån, som sagt. Vi får även ta hänsyn till att det skall ordnas med alla papper och allt gällande mitt dop och konvertering till grekisk-ortodox... Suck, hur skall man hinna med allt??
    Från vilken ort planerar du ert bröllop???

• JG x 2

Varmiz: AAAHhhh så coolt att vi bor i samma stad :D Nästan bud på att ta en kopp kaffe och utbyta ideér... :D Var i stan skall ni ha ert bröllop?? Och mottagningen???

• JG x 2

HeRo: åååhhh det vill jag också ha... Men min M2B tror inte att det kommer funka, utan risken finns att vi blir överkörda... *suck*...
    Men men, vi får väl se hur det blir, långt tills dess ju...

• JG x 2

Oh, önskar verkligen er lycka till och hoppas att ni hittar en lämplig lokal, där ni får vara precis hur länge ni vill och inte behöver vara ute ur till kl 23...

• JG x 2

Jaha då får man lämna denna tråden eftersom vi bytt datum... blir inte den 7 augusti pga religiösa högtider i grekland... ändrat datum till den 30-31 juli...

• JG x 2

ÅÅhhh tack :D

Superstarfia skrev 2010-02-03 18:23:49 följande:
    JG x 2 skrev 2010-02-03 14:45:35 följande:
    tycker faktiskt du får vara kvar ändå.. ;)
Svar på tråden Augusti 2010