• CeKe

10 JULI 2010 Del 2

Hej!

Nu har vi delat ut de första inbjudningskorten =) Slog in dem som julklappar till en del av Keces familj när vi firade med dem helgen som var

Så, inbjudningskorten är klara och nu har jag handlat hem lite material till att fundera på hur omslagen till festprogrammen ska se ut. Har insett att detta pysslande är som terapi för mig! Det är ju jättemysigt att bara sitta o pyssla!

• CeKe

och vi skickade våra i förrgår, så de kommer väl fram efter helgen. kunde inte hålla oss (läs mig) längre Men Kece propsade tidigare på att börja dela ut korten till de som vi firade jul med, så han verkade otålig han med! och så sparade vi ju en hel del frimärken på det sättet. Alltid nåt =)

• CeKe

Och jag har fått dille på det här med att pyssla, så jag var idag och köpte material till festprogrammen! Det här va ju skoj och som sagt, känns som lite terapi Timmarna bara försvinner för mig när jag verkligen kommer in i nåt skoj, och pyssla med sånt här tycks funka fint!

• CeKe

Och för oss blir det blått, rött, vitt & guld. Blir vita dukar, blå vepor (tror jag). Festhäftena tar upp blått, en aning rött och guld. Sen blir det eventuella rött i blommorna. Nåt sånt lutar det mot, tror jag

• CeKe

Menade egentligen att festhäftena kommer ta upp samtliga färger =) De kommer i stort att påminna om inbjudningskorten

• CeKe

Jupp, tänkte så =) Eller röda gerbera, eller vad de heter. Eller vita rosor. Haha, ingen aning Rött eller vitt i a f

iregnet2010 skrev 2010-01-11 14:00:20 följande:
    CeKe: Härliga färger! nästan som amerikanska flaggan med en guldkant. röda rosor är ju vackert, hade du tänkt ta upp det i buketten ?
  • CeKe

KatjaB: Jag hade inte haft en tanke på färgen på godiset, utan bara blivit nöjd att det va godis =) Hehe, är ett godismonster av stora mått

Vi har bockat at musiken, vilket känns superduper! Blir DJ och det kommer bli jättebra. Fundrade ju på att anlita ett band ett tag, men det är så jäkla mkt pengar för bara ett par timmar!

Känns som att det är så mkt som är klart. Det kan få bli vår och sommar nu! Vill börja fixa med båten, att det ska bli dags för att köra ner den till Gräddö (där vi ska ha bröllopsfesten) för det skulle betyda att det snart är 10 juli

Det där med Keces kläder.. hehe, det kommer han nog ta tag i nästan i sista stund, men det kommer han att göra med bravur. Ser fram emot att se min stiliga älskling där framme vid altaret på dagen D. Kommer nämligen inte att se hans kläder innan dess =)

• CeKe

Grattis! Ojoj, va snabba ni är Den här tråden har inte varit så jätteaktiv på sistone, men kul att du hittade hit Ta en titt på Juli2010 tråden också, vet ja

Svar på tråden 10 JULI 2010 Del 2