• frukarlsson

40 timmar kvar..... :)

Nu är det snart dags att få bli FRU!!! På nyårsafton står jag inför en stort steg i livet, jag ska GIFTA mig!!! Mindre än 40 timmar kvar.... Underbart :)

• Svar på tråden 40 timmar kvar..... :)
  • Angelwing

Grattis i förskott och lycka till. Själv blev jag precis medlem och blir inte fru förrens sent i höst 2010 :)

• frukarlsson

Jag har inte heller varit medlem länge på BT.
    Blev medlem för nån vecka sen då vi bestämde att det skulle bli en nyårsbröllop :)

Grattis till dig... Den som väntar på nå got..... :)

Angelwing skrev 2009-12-30 13:00:50 följande:
    Grattis i förskott och lycka till. Själv blev jag precis medlem och blir inte fru förrens sent i höst 2010 :)
  • Pillan bridezillan

Grattis! Inte långt kvar nu!!

• KatjaB
    frukarlsson skrev 2009-12-30 21:17:42 följande:
    Jag har inte heller varit medlem länge på BT. Blev medlem för nån vecka sen då vi bestämde att det skulle bli en nyårsbröllop :)Grattis till dig... Den som väntar på nå got..... :)
    vad kul Blir det bara ni två då med vittnen i rådhuset eller vad har ni för upplägg? nyfiken
  • Hillena

Önskar er all lycka och stort Grattis!

• Kittybruden

SÅÅÅÅ underbart det låter.. hoppas att alla blir riktigt överasskade. Stort grattis i förskott och kom ihåg att njuta !!!!! SKååålllll!!

• frukarlsson

NU ÄR JAG GIFT! De var jag och min man och våra barn. Hade lurat med oss min syster och hennes sambo som vittnen, vilket dom fick veta 15 minuter innan :)
    Varit en fantastiskt dag och det är verkligen toppen att nu vara FRU!

TACK alla för er grattulationer

• frukarlsson

Det blev stadshuset i röda rummet, väldigt hemligt.
    Fått blandade reaktioner. Men för oss var det de bästa.
    Stora festen blir i sommar sen

KatjaB skrev 2009-12-30 21:43:21 följande:
    vad kul Blir det bara ni två då med vittnen i rådhuset eller vad har ni för upplägg? nyfiken
  • VanessaB

Å vad mysigt! Stort grattis! =)

• frukarlsson

TACK!

VanessaB skrev 2010-01-01 12:22:06 följande:
    Å vad mysigt! Stort grattis! =)
Svar på tråden 40 timmar kvar..... :)