Det blev visst en 15:e tråd också
tjingeling!
tjingeling!
hmm, vi puffar lite för att se vart de håller hus!
mc2 fö, jag har äntligen lyckats svara!
Hej Pela! Grattis nenne, vad roligt!
Här har jag tagit svärmor på finmiddag, från imorrn är det tomt i huset igen...
Ja, nu är det tomt hemma - trist på ett sätt men himla skönt med egen tid o att inte behöva underhålla folk också...! O igår när hon åkt fick jag ge mig ut o mingla med en massa stiliga typer dessutom!
Nu e jag rätt trött, en helg för mig själv kommer sitta rätt bra känner jag! Sova, läsa, kanske blogga, bara vara o min takt. men sen planerar vi en intensiv vår...!
Ja jag hoppas det. Det är kul med gäster o full fart men sen är det skönt att få vara för sig själv och vila också.
Så nu går jag härhemma o plockar med tvätt, samtidigt som jag planerar resor o besök i vår!
Näe dop begriper jag inte riktigt. Man hoppas ju att föräldrarna tror på det iaf...
Här har jag en lugn dag för första gången på evigheter - skönt att plocka, slösurfa, men så fick jag ju tid att tänka också... Borde jag stressa över mitt liv o allt som inte blivit av? OBS jag känner inte av nåt som liknar en biologisk klocka, även om vi i praktiken slutat skydda oss - känner mer stress över allt jag inte hunnit innan.
Äsch, jag återgår till Röda Korspåsarna, men utsorterade kläder.
Jo o sett utifrån är det säkert en hel massa, men jag ser ju bara det som inte blivit. Mitt grundproblem i ett nötskal...