• Pela Pela

    Det blev visst en 15:e tråd också

    Men 15 st, det är inte illa. Inte för att det är så aktivt längre här då folk fått barn,ska få barn, nya jobb och för mkt jobb men ändå...

    Jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året!!

  • Pela Pela

    Hej på er!

    Var in och tjuvläste lite den "gravida"-tråden och läste helt galet först. Det var grattis och så till Vickan och barnet...Jippe, den lille har kommit tänkte jag men men sen läste jag ordentlig och så var ju inte fallet *s*
    Men ändå så säger jag också grattis till Tor-Bertil, Rulle eller vad det nu blir.

    Muffins - tänk inte så även om det är lätt för mig att säga. Det tog sin tid för mig med innan jag hittade han med stort H. Men hellre det än att ta det näst bästa.

    Sköt om er alla!

    Kram Pela

  • Pela Pela

    Hej igen!

    Jo tack Vickan. Livet går i rasande fart, det är typ måndag och fredag hela tiden. Jag hinner verkligen inte med någonting för tillfället. Varken på jobbet eller hemmavid känns det som. Ljuspunkter är dock huset vi köpte i höstas.
    Jag mår så gott de stunder jag är hemma...

    Ser att Anne snart ska flytta... hem? eller är det något nytt ställe som drar?

    Jösses vad klockan går, jag skulle ju åka hem tidigt idag...
    Sköt om er och Vickan sköt om Tor-Bertil-magen!

    KRam

  • Pela Pela

    Vickan: Å så kul..eller kanske inte =0)...nu måste jag in här varje dag för att titta om det hänt något.

    Anne: Hur gick det med nålen, överlevde du?

  • Pela Pela

    anne på grönkulla skrev 2010-02-15 12:14:24 följande:


    Jorå, jag överlevde - mirakulöst nog...
    Vilken tur...och svar kommer inom kort eller fick du svar direkt?
  • Pela Pela

    nej att det var en allmän undersökning förstod jag med ditt inlägg om att kolestorolet nog gått i taket =0)

  • Pela Pela

    Inget som har hänt här än, Vickan? Eller är du just nu och klämmer ut Tor-Bertil?
    (Jag vet att du kallar han för Trollet men jag gillar Tor-Bertil bättre *s*)

    Anne: Jag förstår att din mor var hysterisk. Min kusin var på tåget innan så hans mor hade fått en jättechock när hon läste vad som hänt och var det var..

  • Pela Pela

    Uj uj, jag ska tänka på er alla tre i morgon...jag antar att den blivande pappan börjar känna av pappanerverna också? =0)

  • Pela Pela

    Oj oj, undrar om lille Tor-Bertil alias Trollet nu har kommit ut i världen...
    Tänk så nyfiken jag är, det är nästan värre än när min syster skulle få smått =0)

  • Pela Pela

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS till er alla tre.
    Underbart kul att läsa att det trots allt gick så bra.

    Lycka till bliviande mamma och pappa till en liten Tor-Bertil!

    *vågen vågen vågen*

  • Pela Pela

    Men så kul att Omsan kom tillbaka en kortis också.
    Hej hej =0)

    Kaffe, livets dryck. Jag måste ha kaffe och bara för att ni skrev om det så var jag tvungen att gå till vårt äckelkaffe på jobbet och ta mig en kopp. Inte gott men ändå någon form av stimuli i alla fall.

    Vad härligt Vickan att Torbertil är ett snällt barn, än så länge :)
    Hoppas det fortsätter...

    Kram till er alla

  • Pela Pela

    Förresten, det HAR varit dåligt med fredagspartyn ett tag.
    Något att ta igen i morgon kanske?

  • Pela Pela

    Jaha, har ni korkat upp nu då? =0) Jag tror dock att jag först tar en kopp från Vickans Moccamaster (en sådan har vi hemma också vilken gör MYCKET gott kaffe)men sen kör vi igång...

    Jag ska till läkaren idag så jag kommer sluta tidigt så vi måste komma igång med partyt efter morgonfikat *s*
    Komma lite lagom salongsberusad till läkaren måste väl vara helt okey eller hur?

  • Pela Pela

    Japp, då kör jag igång i allafall. Korken är ur (gjorde visseligen ett håll i taken men men). Någon som vill ha lite skumpa så här 09.15 på morgonen?

  • Pela Pela

    Mums chokladtårta, min favorit bland alla favoriter. Passar ypperligt till lite bubbel.

    Hej förresten =0)

  • Pela Pela

    Ja inte blev partyt i fredags som i hade det förr men lite bubbeldricka blev det ju.
    Själv hann jag inte dricka ur förrän det var dags för läkarbesök.

    Tocg dock igen det på helgen!

    Ha det gott

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också