Det blev visst en 15:e tråd också
jaha, en tur på gymmet o så lite jäsa i soffan?
jaha, en tur på gymmet o så lite jäsa i soffan?
ja idag bara jäser jag tror jag!
Grattis till nya jobbet! Jag står ju inför det också, nån gång senare i år - men mer oklart vartåt, rent professionellt.
åh vad roligt, muffins, vad ska du se?
Jag har sett väldigt lite om programmet, ska nog försöka snoka upp ett. Inte för att jag lär kunna gå, men kul ändå.
Heter trollet Rulle? Hur känns det Vicka, blev det mer av en person idag var en närmre titt?
O muffins, jag vet hur dte känns. Vi är i otakt med varann ibland i livet, men man kan vara vänner ändå.
Muffins, heller vänta än bilda fel familj!
Himmel vad allt rör till sig när alla ska planera tillsammans men var för sig! Vi förbereder en jämn födelsedag i familjen o jösses vad knöligt det blir...
Fö insåg jag idag hur mycket extra tid jag fick i höstas genom att anställa en tjej att ta över en del pappersstök - det märktes inte meddetsamma, men nu efter några månader - vilken skillnad! :-O
Här har jag haft en helt onödig konflikt på jobbet, oerhört tröttsamt. O så trodde tjejerna på jobbet att jag var gravid (men jag har ju mens, så det vet jag ju att jag inte är...!) för jag frös så - extra tröja på tredje dan var tydligen mkt misstänkt.
O så fick städhjälpen ta hand om en del avlagda kläder - jag tror hon uppskattade det - o jag vill inte släpa med mig massa saker jag inte måste i nästa flytt.
tja jungfru var det förstås länge sen jag var...
o lika gärna ge det till städhjälpen som till röda korset, som var alternativet...