• viktualia

Det blev visst en 15:e tråd också

anne på grönkulla skrev 2010-01-22 09:44:52 följande:

ska man behöva nöja sig med muffinssmulor??
    nopp men för att få mer än smulor får du komma HIT!!!!!!!! typ NUUUU! *fniss*
  • viktualia

Pela - näee Trollet Rulle har inte kommit till världen, jag har bara tittat på honom på UL. Men jag befinner mig i v 38 så det närmar sig med stormsteg...

hur är livet med dig då?

• viktualia

anne på grönkulla skrev 2010-02-01 16:17:05 följande:

Heter trollet Rulle? Hur känns det Vicka, blev det mer av en person idag var en närmre titt?O muffins, jag vet hur dte känns. Vi är i otakt med varann ibland i livet, men man kan vara vänner ändå.
    näee för titten var så snabb så jag hann inte med... däremot fick vi alltså veta att det är en kille..
  • viktualia

Muffins - eftersom vi gjorde ett så sent ultraljud, för att kolla om ungen ligger åt rätt håll, så får man veta om man vill.

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2010-02-04 19:50:02 följande:
    VickanIIIih final countdown!
    japp skumt skummare skummast!
  • viktualia

Mc2 - har du dina föräldrar kvar i norrlandet? Själv skulle jag gärna bo närmare mina. Sväronen är ett kapitel för sig själva, men egentligen helt ok. Vi är bara på olika planeter... råkade svara i telefon igår kväll när svärfar ringde... hm.. jag måste vara på panghumör för att det ska funka att prata.. ha ha ha ha...

Själv går jag hemma och väntar på Trollets ankomst. Har inte ont eller så. Men JORDENS lock för öronen = påfrestande. Och en mage som inte gillar detta = rejält illamående både igår och idag. *suckar*

• viktualia

Pela - jag håller helt med dig. Ända till nu. När jag tryckt på pausknappen och tiden på nåt sätt står still... ytterligt märkligt.

Väntar på Trollets ankomst, är rätt snuvig och tycker att allt är abstrakt och märkligt.

hm....

Och Anne är nog mest på väg hem ja...

KRAM!

• viktualia

anne på grönkulla skrev 2010-02-09 17:20:03 följande:

men du är inte riktigt 100?
    med dig vet man ju aldrig *asgarvar*
Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också