Det blev visst en 15:e tråd också
kort sammanfattning av läget:
Vattnet gick i natt. Vi sov hemma det lilla vi sov. Nu är det dags för BB och undersökning...
SKUMT!!
*vinkar*
kort sammanfattning av läget:
Vattnet gick i natt. Vi sov hemma det lilla vi sov. Nu är det dags för BB och undersökning...
SKUMT!!
*vinkar*
hemma igen... för dåligt med värkar.. men inom 3 dygn är jag mamma... skumt!!
Pela Pela skrev 2010-02-15 12:10:14 följande:
Pela - nopp. det blir igångsättning imorgon om inget skojigt händer... kolla din inbox förresten!
Pela - tjaaa han är på jobbet i viktigt möte idag.. fniss fniss.. vi hade rätt skoj åt det imorse. Han klädde sig för seriöst möte men åkte först med mig till BB och satt där under tiden jag blev undersökt. Såg lite skojigt ut med hans superprydliga skjorta där han satt i en stor svart läderfåtölj....
men jaa hans nerver börjar faktiskt också märkas. Och jag känner mig SÅÅÅ nöjd över mitt val av make.. för han har hittills gjort alla rätt! *ler fånigt förälskat*
anne på grönkulla skrev 2010-02-16 16:55:35 följande:
Anne - låter bra *fniss*
Makens klädsel för dagen är egentligen inget värre än en välstruken blå/vitrandig Filipa K-skjorta och ett par prydliga Tigerjeans.. men som sagt.. på BB såg han lite off ut.. hihihi
anne på grönkulla skrev 2010-02-16 17:53:31 följande:
Muffins - det beror nog, som Anne skrev, mycket på vilken bransch man jobbar i....