• Mia 77

Hur göra om man bara vill bjuda ena partnern i ett förhållande?

Min syster har förlovat sig med en karl som vi absolut inte vill ha på vårt bröllop, då ingen är särskilt förtjust i honom.
    Hur formulerar man då inbjudan till henne så hon fattar att bara hon och barnen är välkomna?

• Svar på tråden Hur göra om man bara vill bjuda ena partnern i ett förhållande?
  • Mia 77

Han har ganska många olika problem som jag inte vill gå in på här.
    Vet bara att skulle han komma skulle ingen kunna koppla av och ha riktigt roligt...

Min syster och jag har inte så jättemycket kontakt, men visst hade det varit roligt om hon kom, men väljer hon att inte komma så förstår jag henne och då har ju hon gjort sitt val.

• Mia 77

Varken vill eller komma hänga ut vad syrrans gubbe har för problem. Det har inte med att göra att han inte är rolig eller att han blir dryg efter ett par öl, det kan man stå ut med, men det här är betydligt värre och det är därför vi inte vill ha honom på vårt bröllop.

Tom så att min m2b hotar med att inte komma om jag bjuder båda 2. Och då hoppas jag alla fattar att det bottnar i betydligt djupare saker än dryghet eller att bli lite otrevlig efter lite alkohol.

Tack så mycket till er som kommit med tips...

• Mia 77

Det har redan löst sig av sig självt....

• Mia 77
    Sörön10 skrev 2010-01-15 10:43:27 följande:
    Oj, hurdå? (du behöver inte svara om du inte vill)
    syrran insåg själv att de inte passade ihop och gjorde slut
Svar på tråden Hur göra om man bara vill bjuda ena partnern i ett förhållande?