Isär i 6 månader
När min man o jag träffades för 2,5 år sen var det redan bestämt att han skulle till USA o jobba i tio månader.. så sju veckor efter att vi träffats vinkade jag av honom på flygplatsen.. usch, det var verkligen jättejobbigt men vi hade ifall bestämt att vi skulle ses o fortsätta va tillsammans, så redan när han åkt hadfe jag tre resor inbokade till NY.
Fyra veckor efter att han åkt upptäckte jag att jag var gravid! vi blev riktigt riktigt överlyckliga o med skype o SAS lyckades vi ha ett väldigt bra distansförhållande.
visst var det jobbigt de sex veckorna som gick mellan våra resor, o visst grät jag en hel del o tyckte synd om mig själv när jag mådde illa av graviditeten MEN jag visste i hela kroppen av jag älskade honom o att det skulle bli toppen när han kom hem..
Sex veckor innan vårt barns födsel var min älskling hemma. Åh, vad det var härligt! ett år senare gifte vi oss o nu planerar vi inför bäbis nr 2..;)
lycka till alla ni som har distansförhållande, det går om man vill! Skype är att rekommendera!