Inlägg från: proteabruden |Visa alla inlägg
  • proteabruden

Kort brollopsresa...vart?????

Bor i London, gifter oss forhoppningsvis i Sverige i april och skulle sen vilja aka nagonstanns i Europa pa 2-4 dagars brollopsresa...

Jag har rest en hel del i Eurpa min blivande inte mycket alls....vart skulle vi kunna aka??

• Svar på tråden Kort brollopsresa...vart?????
  • proteabruden

barcelona ska vi till i Maj....och Prague gar inte da min blivande ar sydafrikan och 'bara' har schengenvisum'....

Rom skulle ga dock och dar har jag aldrig varit!

• proteabruden

Vi forlovade oss i Paris men Lissabon ar nog en bra idee! Tack!

• proteabruden

Dar har jag inte varit....tack!

• proteabruden

Jag ar larare i Spanska och Tyska i England men jag gillar inte att resa dar jag inte kan spraket.....fast det gor jag ju anda!

Rom later bra eller Florens....Budapest fast det gar inte med ett Schengenvisum....

tack igen!

• proteabruden

Toppen, nu har jag en massa ideer inte bara for en kort brollopsresa men till passande resor inom Europa i allmanhet!

Greyhound - ar du gift med en sydafrikan?

• proteabruden

Tack for alla svar!!! Nu blir det en liten resa till Alicante med en avstickare till Valencia. Jag har varit i Alicante en gang innan och gillade den lilla mysiga staden!

Sa nu blir det att fira pask hemma i Sverige, sen kommer blivande svarforaldrarna fran Sydafrika och vi tillbringar 2 dagar i Stockholm sen gifter vi oss den 9e och den 11e aker vi hem till Engalnd for att den 12e aka till Alicante i 5 natter.

Jag langtar sa!!!

Svar på tråden Kort brollopsresa...vart?????