• silverrosen

CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!

Hej hej! Precis den här tråden jag letar efter! Får man va med?
    Jag började med CK förra mars, med mål att gå ner i vikt till min väns bröllop, som va i pingst förra året! Jag gick ner ca: 20kg.
    Har nu haft ett långt uppehåll, där jag har gått upp fram o tillbaka ca +- 5kg.
    I Juli ska jag själv stå som brud, så nu ska resterande kilona bort. Hade tänkt att tappa 15-20 till.
    Jag hjälper gärna till att peppar er som har börjat med CK. (Jag kommer själv att behöva pepping)Det kan kännas förjävligt vissa dagar!
    Jag tänkte sätta igång på måndag o gå på helfart!
    Nån annan som går på helfart?

Ett tips för vaniljshaken! Tillsätt kanel o vipps så får ni en drickbar äppelpaj!

• silverrosen

Hej alla!!!
    Idag kör jag igång på ren kur!

LÄNGD:169cm
    ÅLDER:30år
    MAX VIKT:110kg
    VIKT START C.K:86.2kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:Ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:Till jag känner att jag inte orkar mer
    SLUTMÅL:65-70kg
    DELMÅL:75kg
    BELÖNINGAR:Nya kläder!
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:Det får jag fundera på!
    MOTION:Dans o gym!

• silverrosen

Till Tunsji: Ge inte upp i första taget! Att det rinner ut i andra änden är nog alla slaggprodukter som håller på att rensas ur kroppen. För mig var det så iallafall. Se bara till att dricka så mycket vatten som möjligt. Annars är det risk att det blir omvänt problem istället. Lycka till!!

Själv är jag inne på dag 18 på ren kur, med ett litet snesteg i lördags. Har även haft mens den här veckan så vågen har stått ganska still. Men men... skam den som ger sig! Vågen visar iallafall minus 6 kg. Väger nu 80.1kg Så jag är nöjd.

Kämpa på alla! Ni är verkligen super duktiga!

• silverrosen

Tunsji:

Jag tror inte man förstör så mycket om du äter ett mål nån gång! Lyssna på din egen kropp. När jag körde programmet för första gången åt jag en cesarsallad varannan lördag, och det gjorde ingen skillnad viktmässigt. Det enda var väl att man hade lite hungerkänsla nästkommande dag. För min del känndes det helt rätt. Det var skönt att ha nått litet att se fram emot.
    Om du väljer att äta nått nångång, så se till att det inte innehåller så mycket fett. Jag gjorde det stora misstaget att slaffsa i mig en pizza i lördags och det resulterade i att jag låg och spydde hela söndagen. Det blir en chock för kroppen med en sån stor mängd fett.

Grattis till din viktnedgång, och att magen känns bättre!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!