Jag kommer också köra igång med en "nystart" idag måndagen till ära! Är inne på dag 11 men det har inte gått så bra då jag har ätit något mål här och där varje dag. Inte bra! För att inte prata om i lördags då det blev 3-rättersmiddag med gorgonzolagräddsås, tiramisu och flera glas vin när vi hade vänner på besök. INTE bra!
Emerson, var glad att det bara blev 4 ostbitar ;) Ska nog gå och köpa ketosstickor idag!
Fru i juli, det kan mycket väl ha varit simningen som tog ut sin rätt. Min konsulent rådde mig att ta det ganska lugnt med träning när man går på ren kur just för att man inte får i sig tillräckligt med energi. Promenader i lagom takt känner jag dock funkar bra. Dessutom är det ju fantastiskt väder ute nu!
Ställde mig på vågen imorse, 99.4 kg. Känns otroligt bra att vara under 100 kg men har bara gått ner 3 kg sedan jag startade för 11 dagar sedan och har stått still sedan i torsdags. Så jag vet hur det känns Pentan. Kämpa på så har du snart en 7a först i sifferkombinationen på vågen!! Och förresten så är det ju helt fantastiskt att du har gått ner 20 kg!! Är riktigt imponerad!!
Tack för alla inspirerande och peppande inlägg!!
Dags för dagens första shake och sen en promenad! Nu jävlar kör vi!!
emersson skrev 2010-03-08 08:14:13 följande:
Så var det måndag :) Måndagar känns alltid bra för det känns alltid som det kan bli en "nystart" då. Jag är ledig i fyra dagar så nu blir det långpromenad varje dag, min förkylning börjar äntligen ge sig :D66,2 var vikten idag, har gått ner 2,2 kg första veckan, antar att det gått extra långsamt då jag legat i dvala 5 dagar av sju, men nu jäklar :D