Någon som ska ner i vikt till juli som vill hjälpas åt?
Jag är också på! Tror att en avstämningsdag per vecka är toppen - både vad gäller hur mkt man har tränat o hur det gått med vikt eller mått eller vad man nu har för måttstock Jag hade 20kg jag ville ner, men efter december är det 22...! Så 22kg - helst till juni, men vet inte om det är helt rimligt då jag nu har stått still i 2½ månad (efter att ha gått ner 15kg).
Idag har jag iaf tränat styrketräning med personlig tränare. Maten har varit si så där, då jag har vinterkräksjuka eller magsjuka eller vad det nu kan ha varit i helgen är jag fortfarande inte vidare sugen på mat... Så frukost, lunch o mellis efter träning blev nyponsoppa. Nånstans däremellan även en banan och en clementin. Till middag dock kyckling och potatiskroketter.
Träningen har jag bra koll på. Tränar ungefär tre gånger i veckan, men det är mattiderna som är åt fanders. (Vi har haft det jättejobbigt då min pappa legat på sjukhus i 2½ månad och varit allvarligt sjuk, så jag har tappat all vardag...) Skulle behöva planera maten mer i förväg också. Har alldeles tappat all matplanering i samma veva. Så MATEN vill jag ha hjälp med Ät lägga av med allt onyttigt som jag åt under december är också givet.