Känner helt igen mig i det du skriver =) Och gillade deras Hålla nollan också. Det var nog det som för mig lärde mig att äta vettigt sen när jag väl gått ner det jag ville. Utan det hade jag nog antingen studsat upp igen, eller fortsatt ner, vilket inte varit så jättebra. Fick en massa problem med yrsel etc i början av min lägsta vikt (då bmi 21,9 tror jag), men det är mycket bättre nu. Tror kroppen mest behövde vänja sig vid en ny vikt =) Många får ju ett bättre lägre blodtryck av att gå ner, men jag som redan hade lågt fick toklågt i början...
iregnet2010 skrev 2010-01-11 19:29:47 följande:
här är en till som skulle kunna vara en levande reklambärare för VK. Gick ner 15 kg med dem för 3-4 år sen och har sen dess hållt allt utom 2-3 kg som smugit sig på. Jag har innan dess alltid varit lite smårund, kanske inga stora valkar men inte heller smal. VK förändrade verkligen mitt liv genom att jag inte svalt eller jojoade mig i form utan helt enkelt lärde mig hur mkt jag kunde äta. Funderar på att ta ett ryck igen nu..tror fortfarande att jag är medlem...imorgon blir det yoga 7:00, hugaligen, jag är ingen morgon tränare men vi gör ett försök...