Någon som ska ner i vikt till juli som vill hjälpas åt?
Fast det är inte hela lösningen, men det har blivit bättre.
har två frågor...
Kan man köra lättare på crosstrainer när man har ont i halsen...Är det ok att köra planka och weel när man har ont i halsen???
Är det ok att köra planka och weel precis innan man går och lägger sig...typ 3*10 på varje grejj, alltså inte äta efteråt?? smidigt att köra lite neranför sängen =)
Rapporteringsdags =/
Startvikt i januari: 74,9kg
Mål:68 (gärna lite mer men måste vara realist)
Väger nu: 73,4kg
Denna veckans viktnedgång: -0,2kg (totalt -1,5kg)
Mått: Har i stortsett stått helt still denna veckan oxå.. - 1cm på midjan
Fusk: Elevensvaldag i onsdags med hemkunskap på schemat..blev några scones för mycket (höll mig dock borta från semlor och hallongrottor) och det har förstör hela veckans vikt nedgång. Hur kan en dag förstöra så mycket. Skärpning nästa vecka
Träning: Halsont har stört träningen, men blev lite planka och magrull i måndags och idag, har även gått en omsväng med vovven för att gå sista biten över en äng i knähögsnö morgon el kväll
I morgon står slalom på schemat
Hoppas på en bättre vecka nästa vecka :S
Hoppas det gått bättre för er andra!
Känns inget bra det här...Hade ju ont i halsen ett par dagar förra veckan så blev lite si och så med träningen...men sen gick det över och jag fick ihop mina träningspass..men idag är jag hemma sjuk och denna gången ordentligt...finns ingen chans till träning =(
Dessutom blir jag så sugen på onyttigheter när jag är hemma...
=( Hur ska jag klara dessa dagar :S kladdkake deg mmmm måste klara det här ju
sun moon skrev 2010-02-10 12:59:00 följande:
Rapporteringsdags!
Väger nu: 72,3kg
Denna veckans viktnedgång: -1,1kg (totalt -2,6kg)
Mått: nån cm minus på mage och lår
Fusk: Har fuskat en del nu när jag varit hemma sjuk, ätit det som jag tycker är gott
Träning: Skidåkning i lördags sen inget, har legat deckad mån-tor. Någon kortare runda med vovven. Kanske kan få till lite längdåkning i helgen
Hel nöjd med vikt nedgången denna veckan. Fusket och träningen får det bli bättring på. Men nu är jag frisk så det ska nog gå!
hur har det gått för er andra??
Rapporteringsdags!
Väger nu: 72,1kg
Denna veckans viktnedgång: -0,2kg (totalt -2,8kg)
Mått: Måtten står still
Fusk: Efterrätt både lördag och söndag :s samt efterrätt igår FY!!
Träning: 2½ timme promenad i lör, långpromenad tis och tor, samt weel och planka ons, fre
Ganska nöjd med träningen även om det inte blivit något på crosstrainern...Är även nöjd med vikten då jag trodde jag skulle gått upp efter förra helgen :S Gick ner lite för mycket när jag var sjuk...svårt att stanna där då
Hoppas på några långpromenad på landet i helgen.
Hoppas det gått bättre för er andra!!
Usch...just nu är jag inne i en rejäl svacka...att vara sjuk var rena katastrofen för min träning :S Har ingen lust alls just nu...Försöker hålla igen lite extra på maten istället men det är bra svårt det med =)
Vad tar ni när ni blir så där grymt sötsugna...choklad är min stora last, men har varit duktig när det gäller det. Men blir snart tokig...
Hoppas på att det går lite neråt fortfarande iaf...det går sakta men huvudsaken är att det går ner..Tänkte beställa klänning i morgon
Hänt mycket även här...Pepp från mig, behöver lyckas peppa mig själv oxå dock :S
Rapporteringsdags! (utgår från fredagaen då jag har min vägdag, inte hunnit rapportera bara)
Väger nu: 72,9 kg (i fredags :( idag vägde jag dock 72,4)
Denna veckans viktnedgång: +0,8kg (totalt -2,0kg)
Mått: Måtten står still
Fusk: ätit bättre denna veckan.
Träning: Riktigt dåligt med träning så får helt klart skylla mig själv att det inte gått neråt. Men är sååå omotiverad just nu..Vad hände :S
Eftersom vikten gått uppåt i förra veckan, har jag försökt tänka mer i helgen...Lite gott i lördagskväll..men inga efträtter el gott varje dag...Så har alltså gott ner 0,5kg i helgen...vet att det kanske bara skiljer men känns ändå bättre
Blev några timmar i skidbacken igår kväll..känns idag. Skönt!!