Inlägg från: mrsJR |Visa alla inlägg
  • mrsJR

2011 brudar del 5

Jag kommer gå på bröllopsmässan på Grand. Har man DN-kortet får man dessutom gå 2 betala för 1.

Vi får hoppas det är värt pengarna. Jag ser det mest som en rolig grej och en chans för mig och min mamma att umgås lite bara vi två sen hoppas man ju självklart att man får lite inspiration och idéer. Man gifter sig ju bara en gång så det gäller att passa på att frossa i allt som hör bröllop till :)

• mrsJR

Nu har vi i stort sett färdigställt gästlistan, hamnade på max 75 gäster beroende på hur många som tackar ja. Känns bra att ha det klart så man kan lägga upp en budget och vet det hela kommer gå på.

Någon mer som har gjort klart gästlistan? Hur många gäster ska ni ha?

• mrsJR

Jag är glad att det är 2010. Känns så mycket bättre att kunna säga att man ska gifta sig nästa år, istället för nästnästa år som man fick göra förra året Det låter lite närmare och inte som eoner bort.

• mrsJR

Det blir lätt så där. Man tycker inte att man känner så många och kan ha ett lite mindre bröllop. Sen räknar man ihop alla och blir förvånad över hur många det faktiskt blir!

Niini skrev 2010-01-22 09:38:25 följande:
    Vi hade ju inte tänkt mer än 50 gäster.. just nu ligger listan på 89 och vi vill inte plocka bort nån! Blir uppenbarligen nästan dubbelt så stort bröllop som vi tänkt nu då..
Svar på tråden 2011 brudar del 5