Inlägg från: las vegas bruden |Visa alla inlägg
  • las vegas bruden

2011 brudar del 5

Hej på er!! =) Jag hoppar gärna in här! Vi ska gifta oss i Las Vegas juli 2011. Det blir en mc resa genom USA och sen säger vi ja till varandra på Valley of fire. Datum för vigsel har vi inte kunnat bokat ännu eftersom vi inte vet exakt vilken dag vi kommer till Vegas, men mc resan är i alla fall bokad och klar. Spännande!! =)

Jag beställde min klänning från Kina för 2 dagar sedan, aningen tidigt med eftersom den var nedsatt slog jag till. =D Bild finns i mitt galleri. =) 2693:- för klänning, underkjol och slöja. (700:- i frakt) Slöjan är jag inte 100% säker på att jag ska ha, men den kostade ca 90:- så kunde inte motstå. =D Men hoppas på att den passar!

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Är det något jag velar om min framtida ring... ;) Men jag tror jag kommit fram till att jag vill ha en solitärring! Håller på att spara mina egna pengar för att få råd med en.. Får se hur stor och bra diamant jag kan välja sen när allt annat är betalat och klart. Men jag satsar ganska stort... =p

Jag kommer byta ut min förlovningsring i guld som jag har just nu.. Inget sambon jublar över kanske, men jag vill ha en blingbling och det ska jag se till att jag får. Det är därför jag vill spara ihop till så mycket som möjligt själv till den, känns bättre då. =)

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Hej på er! Kikar in då och då, men har inte så mycket att skriva så jag läser mest. Min klänning ska vara färdig imorgon från shopindream så förhoppningsvis har jag den nästa vecka. Mycket spännande!! (Bild finns i galleriet)

Annars roar jag mig mest med att kika runt på massa underbara ringar. =) Denna är favoriten just nu www.jamesallen.com/engagement-rings/m-geller-items/ring/item_131-1402_design.asp Det blir nog bara en ring för min del. Min förlovningsring jag har nu är i guld och den kommer jag smälta ned. Känns lite knepigt att köpa en ny förlovningsring, bättre att lägga pengarna på en diamant istället. ;)

Jag har ju inte så mycket att planera eftersom vi ska gifta oss utan gäster i USA, Valley of fire. Men jag tror vi kommit överrens om att skippa den tradionella bröllopslåten och istället ha en annan som

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Oj.. där levde datorn ett eget litet liv ja.. Jag hade ju inte skrivit klart.. =) Favoritlåten just nu är i alla fall denna

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Jag fick min klänning igår!! =) Lite saker som ska ändras, men över lag är den kanon!! Som tur är finns det ju tid för justeringar. ;)

Bilder finns under starka bilder.

• las vegas bruden
    Niini skrev 2010-04-13 21:33:35 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-04-13 21:25:30 följande:Guud va den var snygg!
    Taaack! =) Jag är nöjd! Fast om man jämför med orginalet är det ganska stor skillnad. Men men... med lite småändringar blir den nog perfekt! =)

Det känns i alla fall väldigt bra med den, så jag inte blev missnöjd nu när jag beställde så långt i förväg.
Svar på tråden 2011 brudar del 5