Inlägg från: Niini |Visa alla inlägg
  • Niini

2011 brudar del 5

annaochmias skrev 2010-03-01 13:58:17 följande:
    Vi har inte kommit så jättelångt i planeringen egentligen, har inte ens bokat datum. Däremot har jag hunnit prova klänningar, köpa favor-askar och lite diamond confetti... Snacka om att börja med efterrätten innan man ens planerat förrätten...
    Man måste ju börja nånstans ;) Jag har ju också köpt lite dekorartion till borden innan vi ens bestämd hur det egentligen ska se ut :D
  • Niini
    NiVi skrev 2010-03-01 21:14:36 följande:
    oj den här tråden hade jag missat! Hur många 2011 trådar finns det? Denna verkar ju dock mest välbesökt så jag stannar här
    Välkommen :) Detta är väl troligen äldsta 2011-tråden :)
  • Niini
    NiVi skrev 2010-03-01 21:49:22 följande:
    Ja den måste ju onekligen vara det eftersom det här är nr 5! Kul med så många andra som redan har börjat planera! Då behöver man inte känna sig tokig!
    Haha :D Nej tokiga är vi då verkligen inte längre! Att som jag börja planera för bröllop våren 2011 i mars 2009, DET är att vara tokig! ;)
  • Niini
    annaochmias skrev 2010-03-03 19:43:21 följande:
    Tycker det är asjobbigt att behöva vänta, speciellt eftersom det är MER än ett år kvar i o m att vi tänkte gifta oss på senvåren... Men jag antar att det kommer kännas bättre när man till att börja med har ett exakt datum att räkna ned till och när det är mindre än ett år kvar...
    Nix, det känns inte bättre av att ha ett datum.. Tiden går preciis lika låångsamt för det :P
  • Niini
    Mrir skrev 2010-03-03 20:33:10 följande:
    Jag är glad att det är lite mer än ett år kvar. Klart man längtar men samtidigt behöver vi den här planeringstiden för att vänja sig vid tanken eller hur man nu ska säga. Visst vet vi att det är vi och det är så det ska vara men det är klart det känns läskigt ibalnd. Eller? känner ni aldrig så?
    Tjaa.. nä! Men vi förlovade oss iofs för fyra år sen och redan då innebar det giftemål. Så jag antar att jag redan haft tid att vänja mig :)
  • Niini
    Mrir skrev 2010-03-15 19:31:56 följande:
    Grattis Camasa och Eran. Men du Eran, du är inte ny medlem här eller hur? har för mig jag sett dig i andra trådar. Var ine och kollade på din sida. ni verkar bli lika många på ert bröllop som vi blir på vårt. Ang min klänning så finns det en bild i mitt galleri om jag nu har lyckats göra det synligt för er. ^^
    Snygg! Hur ser den ut nertill? Släp?
  • Niini
    Eran skrev 2010-03-15 22:09:15 följande:
    Du har så rätt, har varit med sen september 2008. Ja vi verkar bli en del vi oxå. Men det är bara kul. Hur långt har ni kommit?
    Har stått rätt stilla för oss nu ett tag. Kollade för skojs skull på ringar för en vecka sen men inget mer.
    - Kyrka & lokal är bokad + präst bestämd
    - Klänningen är köpt & betald
    - Skorna har jag och troligen bh:n
    - Färgtemat valt
    - Två favoriter gällande ringar är hittade men slutgiltig bestämmer vi oss först i höst
    - Frisyr ganska på klart & frisersalong vald
    - Fotograf på g
    - Bordsdekoration köpt

Har säkert glömt nåt men jaa ;)
  • Niini

Snart närmar det sig 1-årsgränsen :) Dock står det fortfarande rätt stilla.
    Vi har annars varit tillsammans 64 månader o förlovade 46 månader idag! O det firas med att ha min andra hälft på andra sidan jorden (Korea)..

• Niini
    NiVi skrev 2010-03-25 20:41:11 följande:
    Grattis! (lite i efterskott men ändå)
    Tack :)

Nu sitter jag bara o väntar han ska komma hem! Planet borde landa kring 1 inatt..
  • Niini

Fröken Skruttis skrev 2010-04-08 08:54:20 följande:

Hejsan! Vi skulle egentligen gifta oss den 21 Augusti iår men pga att min svärfar har fått cancer så skjuter vi på det ett helt år och den 20 Augusti 2011 smäller det ist. Har prelbokat ett par ställen här i Göteborg..:)
    Välkommen med! Tråkigt att höra om din svärfar dock :/
  • Niini
    Therese142 skrev 2010-04-13 20:10:35 följande:
    Hej allesammans..Ny på tråden och känner att jag behöver likasinnande människor som förstår vad jag "går igenom" :)Är det bara jag eller blir man lätt förvirrad när det gäller planering av bröllopet ? Vi har precis satt igång med att hitta fest lokalen med wow känsla och redan nu har jag hittat min dröm klänning två gånger om.. vi ska inte prata om ringar.. dessutom smyg surfar jag på jobbet på om allt som har bröllop att göra.. jag har fått en tillsägelse av mannen hemma att kommer jag hem med en ny bröllopstidning så spärrar han mina kort.. men vad gör man ??! Det är ju så himla roligt.. :)
    Välkommen med! O jag tror jag talar för de flesta när jag säger JAG FÖRSTÅR EXAKT! :D
  • Niini

las vegas bruden skrev 2010-04-13 21:25:30 följande:

Jag fick min klänning igår!! =) Lite saker som ska ändras, men över lag är den kanon!! Som tur är finns det ju tid för justeringar. ;) Bilder finns under starka bilder.
    Guud va den var snygg!
Svar på tråden 2011 brudar del 5