• Caroline09

Uppsala brudar 2010

Hej!

Får man vara med i tråden? :)
    Jag och min blivande gifter oss den 5 juni i Skokloster, det närmar sig!

Inbjudningskorten skickade vi i fredags, nu väntar vi bara på OSA :)

Jag har lite funderingar kring hår och smink, och körschemat under dagen. Hur ska man hinna? Vigseln sker 14.30 i Skokloster (50km) från Uppsala och jag vil gärna hinna fota innan vigseln. Nån som har bokat in sig på Creative Make Up för hår och smink?

/Caroline

• Caroline09

Linaaa: Ok, både för hår och make?
    Jag vet inte alls hur de är, men jag blev rekommenderad Josefine på frisören Ragdoll och hon samaretar med Creative. Tyvärr va hon upptagen mitt datum..

• Caroline09

Nej, tvärtom vad jag förstod det.. Fast nu blev ja osäker.. Men det görs på samma ställe iaf!

• Caroline09

Jag hade först bokat Make Up Store men kände sen att jag ville ha nån som är flyttbar, dvs kan komma till frisören eller vart man vill. Jag blev rekommenderad en tjej som heter Lisa, www.beautified.se som håller till i Uppsala. 1100 för make, provmake och konsultation. Hon i sin tur fixade en frisör som hon kunde rekommendera.

• Caroline09

Sörön10, jaha va skoj! :) Verkar hon duktig? Supertrevlig va hon iaf, haha :)

• Caroline09
    Plutten2010 skrev 2010-03-05 12:18:16 följande:
    Hej och välkommen!Har inte så många budgettips eftersom vi inte har någon direkt gräns för vårt bröllop (dock slösar vi inte med pengarna...)Tänkte iaf tipsa om att det kan vara fint att fotas vid Vårdsätra. Vi ska ha festen i sätesgården den 12 juni och funderar ev på att fotas i parken ned mot vattnet innan vigseln.
    Åh där är det ju jättefint! Bor bara några hundra meter från Sätesgården :) Nere vid vattnet kommer det bli jättefina foton. Är det en solig dag får ni väl en hel del badgäster på köpet också, då flockas dom där :)
Svar på tråden Uppsala brudar 2010