-
Åh va spännande! Hoppas ni får en mysig kvällPlutten2010 skrev 2010-02-19 09:21:57 följande:Ikväll ska vi proväta vår bröllopsmeny!! =) Ska bli så mysigt.. Hoppas det är så gott som vi hoppas!
-
Härligt
En sak mindre att tänka på!!!
Plutten2010 skrev 2010-02-22 18:13:27 följande:Nu har vi fått tillbaka hindersprövningen.. grönt ljus! Vad skönt.. ; ) -
Om ni ska gifta er i kyrkan, har ni kollat om kyrkan har solist?? Vår präst rekomenderade att vi skulle prata med kantorn, för det lät som det gick att ordna?!
Kathiz å Kimmo skrev 2010-02-22 21:50:06 följande:
Plutten, tack, jag är förvirrad. Vi har ju fått våra papper vi med. Det hade jag glömt. Har dessutom trott att jag drömt att folk har tackat ja till inbjudan, fastän de gjort det irl!!!Har lite mkt runt mig nu m mkt jobb och en valp som kräver all min vakna, lediga tid. Då är det lätt att saker och ting försvinner!Har dessutom problem m musiken under vigseln. Har lagt ut fler linor och hoppas att det ska nappa. Tycker det är dyrt när "amatörer" ska ha 2000+reseersättning för max 4 låtar. Drygt 500 spänn/låt. Då spricker budgeten! Nu är det bara att hålla tummarna. Eller så kör vi Ingemar Bergman-tema, "Tystnaden"!!! :)Ha det gott! -
Vilken florist var du och pratade med?
Jag tar gärna emot tips
Jag tycker det lät som ett bra pris!
Sommarbrud2010 skrev 2010-03-03 20:35:35 följande:Har idag pratat med en florist för första gången angående brudbukett. Hon verkade bra och jag beskrev vilken typ av bukett jag vill ha; hyfsat stor med mestadels rosor. Hon visade mig en bild på en brudbukett med ca 25-30 rosor och lite murgröna och annat "pynt". En sån bukett går på ca 1000:- och corsage till mannen kostar 100:-Nån annan än plutten som pratat priser med florist? Hur ligger dessa priser i linje med det ni har fått höra? -
Vi kommer oxå ha lila tema! Kul att så många andra oxå valt det
Jag funderar på att boka smink å hår hos www.thegedinstudio.se/ Nån som har erfaranhet av dom? -
Dalby Kyrka, sen blir de fest på Skarholmen! ca 55 gäster
-
Klurar oxå på tårta... Vet inte ens vart vi ska beställa tårta ifrån än!
Nån som har hört nåt om www.annaseco.se ?
Vad ska du betala per bit? vad är rimligt?
Plutten2010 skrev 2010-03-22 08:42:27 följande:Började ta tag i tårtfrågan i helgen.. Det här kommer inte bli lätt... *puh* Största "kruxet" är vad som vi ska ha för fyllning.. Jag älskar choklad men kan man ha choklad även i tårtan när vi ska ha vitchokladmousse till efterrätt?? Vad ska ni ha i er tårta?? -
ok, tack! Ska kolla upp dom
Plutten2010 skrev 2010-03-22 09:02:43 följande:Vi har kommit fram till tre ställen som vi ska titta närmare på.. * Fågelsången* Bageri Brantingstorg* Ica Maxi StenhagenBrantingstorg tar 40 kr/bit och det tycker jag är vår "smärtgräns". Kommer inte exakt ihåg vad Maxi och Fågelsången tar men tror att de tar runt 30 kr /biten.