• Linaaa

Uppsala brudar 2010

Jag kan sälja, har massor av knoppa lakan. Såg dock att du gifter dig en vecka innan mig:(

• Linaaa

Katiz, tråkigt att bröderna bråkar för dig i killen. Men vad spännande att du beställt väst. Var beställde ni ifrån? Kan ju vara kul att höra sen när ni får den hur kvaliten o passform var mm.

• Linaaa

Majsan om ni får lakan över kanske jag skulle kunna få köpa några kommer eventuellt sakna en sådär 10 st.

• Linaaa

Katiz, när vi beställde ringar från internet blev dom oxå en storlek för stor. Men då gick det bra att få de förminskade av samma leveratör för typ 300 kr st. Det dom gjorde då var att smälta ner dom och göra helt nya ringar! Så det funkade jätte bra. Bättre än att gå till en butik i stan o få de förminskade.

• Linaaa

Hej Tjejer!

Hur har ni tänkt göra med brudbuketten? Ska alla beställa från florist och ha konsultation? Känns som att detta blir väldigt dyrt. Är det någon som tänkt sätta ihop sin egna bukett?

• Linaaa

Plutten, vad är det för florist ni ska träffa? Vad betalar ni för en konsultation?

• Linaaa

Ja gör gärna det alltid intressant att höra.

• Linaaa

Det kommer att vara en bröllopsmässa på Norrlands nu i vår. Vet ni när det är?

• Linaaa

Caroline09, jag funderar på att boka creative makeup.

• Linaaa

Nej, isf bara makeup. Kommer att göra håret hos min frisör på salong panzcel. Vet inte om de har nått samarbete. När de samarbetar kommer creative makeup ut till frisör salongen då?

Svar på tråden Uppsala brudar 2010