Uppsala brudar 2010
Ja "Papper" är bra! Jag har skickat min kille att köpa lite idag då vi ska fixa i helgen:) Inbjudningar går ut i Mars/April tänkte vi.
Ja "Papper" är bra! Jag har skickat min kille att köpa lite idag då vi ska fixa i helgen:) Inbjudningar går ut i Mars/April tänkte vi.
Jag tänkte göra håret hos min frisör på salong panzcel i svava galerian och smink på creative make up. Vilket gör man först? Hår eller smink? Pratade om detta med min frisör igår men för henne spelade det ingen roll. Hur ska ni göra? O ni som gör allt på sama ställe vad börjar dom med då?
Nu har jag bestält väst, slips och matchande näsduk till min kille och hans bestman från ebay totalt 271 kr!! Nu väntar jag med spänning på att de ska komma. Billigt var det iaf.
Katiz, har din killes väst kommit ännu? Nyfiken.
Jag berättar hur våra västar är när de anländer:)
Var beställde ni ifrån? och vilken storlek. Jag har beställd medium.
Vi beställde iaf från royalclothing USA och den borde komma i veckan. Väntar med spänning och hoppas att den inte ska vara för stor. Vi följde bröstmåttet som var angivet.
Jag funderar på att boaka på creative make up men har inte pratat med dom ännu. Har även fått tips om en kompis som fixade sminket hos nån på body shop som var väldigt duktig.
Ramia, vi har oxå färgtema lila. Lavendel och champange. Jag har vart och kollat lite på myrra och tycker att de har mkt snyggt till bordsdekorationen där. De har bla som en lite tunnare löpar cariant som man köper per meter samt stenar/krossat glas i lila som man köper per dl. Jag gillar större blockljus i vitt och lila. Kommer nog att köpa en del därifrån. Har nu ljuslila eller mörklila?
löpar variant ska det stå ovan
Han o hon, jag tyckte den gråa klänningen var väldigt fin!
Även jag kommer att klä alla stolar i knoppa. Blir super fint. Tänkte ha nått slags lila band runt oxå. Jag saknar dock ett tiotal lakan så om det är nån som gifter sig innan som vill sälja köper jag gärna:)
Vad roligt att höra att du var nöjd med Davids sminkning, Jag är själv inne på att boka honom, men då endast för sminkning.
Hej!
Vi har just blivit klara med våra inbjudningar. Kan lägga ut bilder i helgen:)
Idag var vi på bröllopsmässan på Norrlands. David från creative make up var där och man fick erbjudande om gratis provsminkning:) Så jag ska försöka boka en tid i veckan. Vi fick även prova lite olika sparkling wine och har nog bestämt vilket vi vill ha till minglet innan middagen.
Nu har vi skickat ut inbjudan:) Har bokat frisör o smink oxå. Frisör kl 9:00 och smink på creative makeup hos David 12:00.