• Sörön10

Uppsala brudar 2010

Är det nån som vill sälja vita lakan/dukar och galejljusstakar efter sitt bröllop kan jag härmed anmäla mitt intresse! (hoppas det är OK!)

• Sörön10

Majsan, jag köper så många som möjligt tror jag!

Vanliga bord, hur många tror ni man behöver till 75 pers? Dukar alltså.. Har färgade löpare jag tänkt ha ovanpå!

• Sörön10

Min svåger bråkade också för att deras fyra vildbasar inte var bjudna! Vi struntade i honom för vi visste vad vi ville, och en vecka senare ringde han upp och hade lugnat sig! Hoppas det löser sig för er!

• Sörön10

Jepp, det är inte jag som ska gifta mig där! Jag ska gifta mig på Sörön! =)

Ska spana på din ring! Om du vill ha tips på guldsmed så har vi fått jättebra bemötande och service hos en som ligger på Drottninggatan! Paula von Weisz! Hon håller på och gör min ring as we speak!

• Sörön10

majsan801 låter precis som min drömbukett! =) kanske med några cerisrosa rosor också! Såg en lite snabbt på Ica Kvantum igår! haha exakt rätt blommor och färger!

Någon som gift sig med en bukett från ica?? :P

• Sörön10

Jag har rätt många tips på sång och musik, inboxa mig så kan jag kanske hjälpa till!

• Sörön10

Jag var på Norrlands förra året. Var inte alls värt pengarna. Eller, iofs, man fick ju en tidning! haha ett bröllopsmagasin värt typ 79 kr! Samt doppa vindruvor i chokladfontän! Det gav i övrigt ingenting tyckte jag.. Blev sminkad av en sminkös och kände att jag kunde gjort det bättre själv.

• Sörön10

Kostade 80 eller 100 tror jag, så det är väl inte så farligt ändå.

Det var en modevisning med klänningar som man ändå aldrig skulle ha som vanlig människa (såna där extravaganta high fashion prylar). Några montrar med pyssel, smaka bubbel, se montrar med smycken. Höra en solist som inte var speciellt bra.. Typ sånt. Och sminkningen då såklart! =)

Det tillför förmodligen ingenting om man redan varit på nån av de större mässorna.

haha usch vad neggo jag låter! :P (gick väl iofs och var orolig för att någon av personalen på nationen skulle känna igen mig! Är medlem i en förening på Norrlands och var väl inte riktigt officiell med bröllopet ännu då!)

• Sörön10

Kan tillägga:

Om man kommit en bit på väg i sin planering har man nog inte så mycket att hämta..

Svar på tråden Uppsala brudar 2010