• Sörön10

Uppsala brudar 2010

Bra att du gillade det, jag gillade det inte! Solisten som jag tänkte på hette Lena eller nåt liknande. (efter som du talar om nån annan googlade jag och såg några bilder och kom ihåg att det fanns två.)

CiaFia skrev 2010-02-20 18:31:04 följande:
    Vilken negativ inställning, Sörön10. Jag var oxå på den mässan förra året o tycker Therese Bengtsson (tror jag hon heter) sjunger helt fantastiskt bra, hon är en talang. I den lokalen var akustiken inte den bästa, hörde henne även på Grand hotel o där var den perfekt. Mässan hade många olika branscher representerade vilket jag tyckte var bra o bl a stans bästa fotograf var där så det är väl jättebra???Arrangören är superproffsig o lyssnar på folks önskemål.
  • Sörön10

Roligt! Jag har förälskat mig i en tiara därifrån, alla andra jag ser bleknar i jämförelse så det blir nog en tripp till Sävja då! =)

monkay skrev 2010-02-21 12:11:33 följande:
    Jag handlade slöja och tiara därifrån när jag gifte mig förra sommaren. Jättetrevlig och serviceinriktad ägarinna. Hon bor i sävja och jag fick komma hem till henne och kika! Rekommenderas verkligen!
  • Sörön10

Nr 263! Dock är den en del dyrare än andra tiaror jag hittat som varit rätt ok, så det svider liite att jag inte hittar nån billigare att bli kär i! (även om den kanske inte är speciellt dyr egentligen, vi måste försöka spara överallt har vi upptäckt!)

Plutten2010 skrev 2010-02-21 14:12:19 följande:
    Vilken är det?? =)
  • Sörön10

Jag har blivit sminkad av David på creative makeup och har aldrig känt mig så snygg! =) Rekommenderar verkligen honom!

• Sörön10

Borde väl vara lättast att göra sminket först?? Så man kan ta bort allt hår från ansiktet utan att påverka frisyren.

• Sörön10

Jag försökta också hitta sömmerskor i stan men fick ingen respons nånstans! Hade tänkt gå till nån på Vaksalagatan, kommer inte ihåg namnet. Tror det var två bokstäver och sedan "ateljé" kanske MB?

Visade sig att mammas faster är sömmerska (trodde hon bara gjorde det lite sådär på sidan och ville inte fråga) och hon har tagit på sig att sy in sambons kostym istället! Visst, 30 mil bort, men det är ok! =)

• Sörön10

Vi har också lila! Mörklila, guld och grönt! Har köpt panelgardiner på Ikea som ska få agera löpare.

Svar på tråden Uppsala brudar 2010