Uppsala brudar 2010
Bra att du gillade det, jag gillade det inte! Solisten som jag tänkte på hette Lena eller nåt liknande. (efter som du talar om nån annan googlade jag och såg några bilder och kom ihåg att det fanns två.)
Bra att du gillade det, jag gillade det inte! Solisten som jag tänkte på hette Lena eller nåt liknande. (efter som du talar om nån annan googlade jag och såg några bilder och kom ihåg att det fanns två.)
Roligt! Jag har förälskat mig i en tiara därifrån, alla andra jag ser bleknar i jämförelse så det blir nog en tripp till Sävja då! =)
Nr 263! Dock är den en del dyrare än andra tiaror jag hittat som varit rätt ok, så det svider liite att jag inte hittar nån billigare att bli kär i! (även om den kanske inte är speciellt dyr egentligen, vi måste försöka spara överallt har vi upptäckt!)
Jag har blivit sminkad av David på creative makeup och har aldrig känt mig så snygg! =) Rekommenderar verkligen honom!
Borde väl vara lättast att göra sminket först?? Så man kan ta bort allt hår från ansiktet utan att påverka frisyren.
Jag försökta också hitta sömmerskor i stan men fick ingen respons nånstans! Hade tänkt gå till nån på Vaksalagatan, kommer inte ihåg namnet. Tror det var två bokstäver och sedan "ateljé" kanske MB?
Visade sig att mammas faster är sömmerska (trodde hon bara gjorde det lite sådär på sidan och ville inte fråga) och hon har tagit på sig att sy in sambons kostym istället! Visst, 30 mil bort, men det är ok! =)
Vad roligt med beautified! Vi gick samma "Starta eget"-kurs i höstas! =)
hihi har ingen aning ärligt talat, men hon såg alltid snyggt sminkad ut iaf! =)
Vi har också lila! Mörklila, guld och grönt! Har köpt panelgardiner på Ikea som ska få agera löpare.
Ramia- det är 19 kr per gardin som jag tror är tre meter lång!