Uppsala brudar 2010
Jag har lite svårt att tro att alla restauranger har veganmat.. Vegetariskt alternativ kan nog alla fixa men veganmat är ju inte direkt samma sak.. men det är säkert värt att fråga..
Jag har lite svårt att tro att alla restauranger har veganmat.. Vegetariskt alternativ kan nog alla fixa men veganmat är ju inte direkt samma sak.. men det är säkert värt att fråga..
Vi skickar inbjudningarna idag (!!! Spännande! ) och har köpt allt från Save-the-date-kort till placeringskort på Papper. Gillar butiken väldigt mycket. Kommer säkerligen köpa även tack-korten där..
Jag har bokat in så att jag gör frisyren först och sminket sen. Eftersom det kommer ta ca 1,5-2 timmar att fixa håret så känns mest logiskt för mig att ha sminket "nytt" och fräscht till fotograferingen..
Nån som har tips på hur jag kan lösa det här??;
brollopstorget.se/Forum-1-77/m3681388.html
NU har jag lämnat inbjudningarna på Posten.. spännande!
Förutom att följande går att läsa på deras hemsida;
"Störningsinformation.
På grund av svåra väderförhållanden har vi störningar i stora delar av landet."
jaja.. huvudsaken är att de kommer fram.. ; )
Kommer vara hemma och fixas i ordning. Jag har bokat en tjej från Face i S:t Per-gallerian. Frisören tar jag med mig från Sthlm. =)
Vet att det finns duktiga frisörer på Hårguiden (Sivia torg - mittemot Creative Make-up) annars.
På FACE tror jag att det går på 800 kr men utan produkter.
För Kathiz är det väl 2 x 495 kr inkl produkter för den summan.
Varför jag har valt Face är en intressant fråga.... hmmm.. ; )
Hej och välkommen!
Har inte så många budgettips eftersom vi inte har någon direkt gräns för vårt bröllop (dock slösar vi inte med pengarna...)
Tänkte iaf tipsa om att det kan vara fint att fotas vid Vårdsätra. Vi ska ha festen i sätesgården den 12 juni och funderar ev på att fotas i parken ned mot vattnet innan vigseln.
Jaha, vad kul. =) Tycker det är jättesvårt att komma fram till vart vi ska fotas så vi får se hur det blir. Sen vet man ju inte med vädret heller...
Vi gifter oss i Dalby och har, som sagt festen på Vårdsätra Sätesgård, vi har bjudit 60 gäster.
Vad roligt! =) Kul med överraskningsbröllop!
Han och Hon skrev 2010-03-08 10:22:11 följande:
Ska nog ta en tur till Ikea ikväll.. Tänkte kolla in Knoppa och så en tunn gardin som heter Sarita (finns bl a i cerise).. Funderar ev på att klä in min och m2b´s stolar i Knoppa och knyta Sarita runt stolsryggen.. får se om idéen är lika bra i realitet.. ; )