Skrev ett långt inlägg som försvann.. =( *suck*
Ett tips är att gå till Papper, hon har 20% rabatt på allt veckan ut. M2b ska dit imorrn och köpa lite saker (bl a cerise papper till omslaget på festprogrammet, vita tackkort och kuvert i samma serie som inbjudningar och Save-the-date-kort).
Har en utvändig bild på inbjudningarna i galleriet. Ser iofs inte mycket ut för världen på foto men vi blev väldigt nöjda! =) Skickade korten i cellofan-kuvert vilket var pricken över i:t.
Sommarbrud2010 skrev 2010-03-25 21:35:43 följande:
Plutten: Jag tror det blir jättefint med de påsarna och chokladhjärtan i. :) Blir väldigt nyfiken och sugen på att boka David på Creative Make Up efter era lovord. Nån som kan säga vad ni betalar för sminkning + håruppsättning?För min del så fick jag hem min klänning igår och det känns så härligt! Måste dock ta den till en sömmerska för att sy upp och sy in den lite (det kunde de inte göra i butiken). Idag har vi varit och beställt vigselringen. Så skönt att kunna bocka av sak efter sak på sin lista. Hur långt har ni andra kommit med era trycksaker; inbjudningar, festprogram, vigselprogram etc? Behöver lite inspiration och undrar om det är nån som vill visa sina?