Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Tantvarning för 7:e gången

Stora kramar Passionis!! Jag fick inte dina länkar i förra tråden att funka men jag förstod att kramar behövdes!

och Fjällis...*kramar hårt* En sak i taget nu och det verkar som att ni ändå stöttar varandra just nu.. tänker på er!!

Aleta, du får ju berätta mer blir nyfiken!

Frullemulle grattis

Den 1mars lämnar vi våra första 53kvm till vårt andra hem på 120kvm jag är riktigt glad!!! Köket har ett litet rum där jag kommer kunna ha alla köksnödvändigheter, som köksassistenten, fritösen, juicepressen, popcorn maskinen osv osv osv (har ju mer än nödvändigt!) Såååå skönt!!!
    Men insåg igår när jag städade, att jag då måste städa 120kvm

• lillabruden

Livet har faktiskt en balans vare sig man vill det eller ej.... Allt skit jag gått igenom i uppväxt och som vuxen har faktiskt balanserat ut sig och man bara måste förstå att utan det svarta finns inte det vita... Ett exempel är att jag blev misshandlad år 2001 och det tog väldigt hårt på mig, men jag hade inte träffat min man om det hade hänt! Det känns som om världens krafter kompenserade all smärta med att låta en så underbar person i mitt liv, genom honom har jag dessutom träffat den bästa vännen man kan tänka sig!
    Man bara måste fortsätta kämpa

Sonja68 skrev 2010-01-12 11:28:13 följande:
    Blomman: Det finns ett ryskt talesätt som är ungefär som så att livet är som ett schackbräde; Ibland står man på en vit ruta och ibland på en svart ruta. Och vi som varit med ett tag vet ju att precis så är det ju. Livet är fullt av svarta och vita rutor. MEN även av en massa grå-grå-grå-grå-grårutor och så en massa andra färger. Livets tavla liksom.Du är stark som vågar känna dina känslor och reflektera över dem. Det är en egenskap som är otroligt värdefull och den förmågan kommer att hjälpa dig igenom detta också.
  • lillabruden

nejnej vi har inte köpt lght! Den är en hyres och bilder går inte att bjuda på då vi inte har några alls! inte ens planritning :-/ men kan avslöja att det är ett kulturmärkt hus, högt i tak o stora vackra fönster!! öppna ytor och en väldigt trevlig planritning och aukustik! Jag längtar....!

• lillabruden

tjohej!
    sen jul har jag inte fått rätt på min sömn så jag sover så konstiga timmar o vaknar konstiga timmar...så ja nu har jag nyss vaknat och har ätit 2rostade mackor med kalles kaviar....goooott!!! men det jag egentligen vill ha är ju såklart choklad som vi inte har hemma....

Åhh jag vill oxå till Hawaii!!! Satt och ögnade lite resor en natt...har ni hört om Curação? Det är en paradis ö där nånstans låååångt borta....bara 15timmars flyg så jag lär ju aldrig få dit min flygrädde man! Och brorsan åker till Egypten på måndag..... jag vill oxå...

Har ni planerat sommarsemester ännu?

• lillabruden

jag har ju definitivt inte kunnat undgå tårtbiten här till vänster......!!! Men jag klickar inte. Jag har klickat på dem dära rakhyvlarna en gång...inget annat

Cantaton skrev 2010-01-13 14:19:21 följande:
    Jag behöver hjälp (idag!). Vad gör att ni fastnar för en annons? Tex en banner här på BT. Vilka SER ni? Vilka klickar ni på?
  • lillabruden

känner att jag inte riktigt hinner med alla inlägg....sist jag skrev var vi på sidorna runt 9......

Jag var o såg Disney On Ice igår kväll. Det är så roligt!!! Om man behöver bli på gott humör är det verkligen ett bra sätt, det kostar inte jättemycket och väl där, man gråter nästan av barnens glädje!! Satt omringad av småtöser runt 6år o varje gång dem vinkade till Musse ville ju jag oxå hoppa upp och ner i stolen o vinka!!!! Det är så mysigt

läste något om männen som håller på o bli sjuka....här hemma blir det inte ens akuten för han hinner väl dö på vägen

Måste fråga er en sak..... när era respektive råkar ut för något (alltså mer än en förkylning nu) och är riktigt knäckt eller har skadat sig och har riktigt ont....får ni också ont då?
    Mannen råkade ut för världens sämsta dag igår, och idag trodde vi att han tappat sin pappas bilnyckel i en gatubrunn...han var rent knäckt! Och jag mår fysiskt dåligt när han mår så....när han förra året tappade en tung glasburk på stortån mådde jag också dåligt och hade alltså ont i kroppen för att han hade så himla ont!!!
    Kan man älska någon för mycket? Är det bra eller dåligt menar jag...?

• lillabruden

godmorgon! nyss hemkommen från jobbet...dags för att drömma lite tror jag..... jag är beroende av att drömma, tycker det är så skönt på så många sätt...även dåliga drömmar!

Nämnde jag att jag flyttar 1mars? Kontraktet är nu påskrivet och jag har redan mentalt flyttat.....vi överlappar med lägenheterna så vi kan flytta i lugn o ro(typ)
    Vad har ni för tips? Jag har ju bara flyttat en gång..då hemifrån föräldrarna...

Hoppas helgen varit bra för er!! stora kramar

• lillabruden

hahahahaha!!!! skönt att det inte bara är jag som upplever seriösa sympatismärtor!!

Diz skrev 2010-01-17 21:43:06 följande:
    Frulle grattis till era nya leksaker Lillabruden > Jodå, det är inte så jädra ovanligt. Min karl har haft grav-illamående och foglossning. När jag hade som mest foglossning så satt han i soffan och så sa han "alltså, fan va ont jag har i höften!", jahaja sa jag, så där så det strålar in i ljumsken? ja, hur visste du det? Grattis du har foglossning...
    Cantaton, vet inte om ni har Hornbach i era trakter, men där finns man kan köpa. Det är bara svina dyrt! Dem tipsade mig att vända mig till en fabrik istället... jag skulle ha att sätta kring mina fåglars bur för dem både skvätter frön överallt och lyckas successivt äta upp allt i deras omgivning..! Det blev tyg istället,billigt o bra

Frulle, jag har hört att det känns som en lastbil som står på bröstkorgen och inte flyttar sig efter en tutt-op....stämmer det? Jag nämnde för min älskling att jag ville ha men han tyckte inte det var en bra idé...poäng till honom men va fan vet han
  • lillabruden

ja nä en Dkupa går ju inte an! själv bär jag på en Bkupa men det är mest formen jag vill fixa....inte så mycket storlek. Men liiiite större hade jag inte blivit ledsen över, och att den liksom sitter och studsar där dem ska vara o inte några cm under eller sidledes...........................

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången