Tantvarning för 7:e gången
Hej tanterna, här är ni ju! Och vilken start på tråden, tio sidor på en dag, helt sjukt ju!
Aleta, vad intressant att du är mensamedlem, kan du inte berätta lite mer om det? Jag har inte riktigt förstått den organisationen, och folk har mycket fördomar om den också.
Själv är jag hemma och packar ikväll. (Eller jag ska iaf, har väl inte riktigt börjat än...) Som någon kanske minns, så åkte ju min pojkvän till Seattle i oktober för att göra sitt examensarbete. Och på lördag ska jag åka dit för att hälsa på honom! Känns underbart men pirrigt att träffas igen, lite nervöst faktiskt!
Jag blir borta tre veckor och har surat lite över att när jag nu för en gångs skull gör en långresa mitt i vintern, måste åka till kalla fuktiga Seattle. Igår kläckte pojkvännen att om jag nu ska vara i USA i tre veckor, varför åker vi inte till Hawaii i en vecka? Ja, varför skulle vi inte göra det och varför har inte jag tänkt på det förut? Så nu håller han på och kollar upp flygbiljetter och hotell! Med andra ord, alla tips om Hawaii mottages tacksamt!