• Fjosok

Tantvarning för 7:e gången

Måste bara säga att tråden "ingen pappa, vem ger bort bruden då?" är en ny favorit

• Fjosok

Insåg under kvällen att man är inte en riktig man förrän du kan, iförd frack, bjuda upp sin danspartner och flyta runt golvet i en smäktande vals till tonerna av en levande stråkorkester under kristallkronorna. Såsom bubblorna i ett glas dyr årgångschampagne. Ni som inte förstått det, jag är ledsen...

• Fjosok

Jodu, den där träffar en mitt i hjärteroten.

Jag är väl en av få som älskar att köra båge och har MC-kort. Men senast jag satt på en MC var när jag körde upp. Det är åtta år sen nu ...

• Fjosok

En knäckt Björn ha rladdat upp sista bilden på dom nya MISSLYCKADE tärnklänningarna.

Fy, bryter ihop här nu så hemska dom ser ut med rosett. Livet är säkert 6-7 cm för långt, rosetten överdimensionerad och nä, detta ser för fruktansvärt ut.

• Fjosok

nej, jag är en perfektionist och dom har helt enkelt missat måtten. Livet på denna design ska vara 5-6 cm kortare, v-ringningen tydligare, rosorna i annan ordning och rosetten mindre, dessutom sitta lägre ner.

Dom har sumpat såpass mycket att jag kan inte bli annat än besviken.

• Fjosok

Men det skiter jag i nu, träna, äta, sova och ny dag imorgon.

• Fjosok

Är jag den enda som tycker sånt här är hysteriskt kul fortfarande.

• Fjosok

Aleta: Vilken var bröllopskoordinatorn med traditionerna? Har du kvar länken? Blev rätt nyfis :)

• Fjosok

Hej tanter och farbröder.

NYa klänningslivet i mitt galleri, men nu blev det snudd på FÖR mycket v-skärning? Eller?

• Fjosok

Kjell Präst skrev 2010-03-25 17:10:47 följande:

Själv ska jag spela Pilatus i en påskvandring som jag skrivit själv. Fem vandringar på måndag och lika många på tisdag. Mellan 20-60 barn per gång.
    Lycka till, har själv sjungit Pilatus i JCSS en gång (konsertversion). En fascinerande figur ...
  • Fjosok

Har idag tillbringat en timme på Media Markt som ju skulle vara så billigt och bra. Nu ber jag, snällt och försiktigt om att få tillbaka denna timme av mitt liv snabbast möjligt. Maken till blufferi ...

Annars är allt bra

Hoppas ni får en fin lördagkväll.

• Fjosok

dfk: mig får man inte skälla på, och kanske det är orsaken till varför jag inte kommer gifta mig?

• Fjosok

Harmisar är av ondo, musik är av ondo ...

Iaf i min värld

• Fjosok
    Aleta skrev 2010-04-02 23:09:41 följande:
    Vadan detta?
    Tja, den tog över, körde över en och lämnade en sårad vid vägkanten. Mao, musik är något som bygger på prestationsångest, andras förväntningar och svek.

Om du frågar mig. Sen så kan det säkert vara kul med, men den dagen jag byter yrke ska alla musikinstrument bort
  • Fjosok

Hälsar till alla. Hemma från Mallorca nu.

Känns sjukt att ha gjort sin första resa dit som 32-åring och att det INTE var charter

Den ryska pojken håller jag med om, sanslöst ...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången