• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Trist MittiPrick!! Hoppas det blir bättre över natten.

• Cantaton

Im yours. Fina du! Jag vet faktiskt inte om man kan nominera folk till sånt. Kan man? Jag har faktiskt intresseanmält mig som kvinnlig företagsambassadör 2010. Får de om jag blir utvald Jag sprider gärna kunskap om företagande bland landets kvinnor - framförallt bland gymnasieelever. Jag funkar bra med gymnasieelever

Svenskan ringde för en stund sedan och gav mig ett jättebra erbjudande. En annons på en fjärdedels sida för bara ca 7000kr i en bröllopsspecial. (75% av priset pga ett plötsligt avhopp.) Och snacka om bra exponering, men nä, nu kan det inte strömma ut mer pengar förrän jag vet att det kommer in några... Jag måste ju få pengar över till att leva under året också! Inte bara pengar som täcker upp för mina marknadsföringsutlägg.

• Cantaton

Forts...!

Åh vad spännande med manuset! Hur lång tid har ni på er? Finns det några riktlinjer? Blir det något av manuset sedan?

Det kan vara härligt i ett nybyggt hus, men samtidigt har huset inte hunnit få en själ då Så det är väl lite både och.

Ååååh barnbarn!! Själv skulle jag vilja ha ett barn Synd att sambon inte är lika positiv till den tanken just nu.

• Cantaton

Du är så ädel

Fjosok skrev 2010-01-26 10:01:34 följande:
    Im Yours: För att göra ett kort svar långt Delvis för att jag tycker rysh och pysh är underskattat men också för att jag tycker det blev på tok för mycket enkelt. 2003 när jag började intressera mig för bröllop så skulle ALLT vara rakt, eneklt och ingenting speciellt. Grundinställningen var "men det är inte jaaaaaaaaaag". Det resulterade i bröllopskläder som såg ut som en ordinär finklänning, men vit, typ.Sen kan jag tycka att pärlemorvita axelbandslösa klänningar med lätt a-linje och lite bling över bysten i kombo med snörad rygg är så uttjatat så jag kan kräkas, då är det skoj med fluff Jag har ju aldrig gjort en spänn på mina klänningar, bara haft kul och undvikit att gå back. Ev vinst har gått till välgörenhet, senast Haiti
  • Cantaton

Jag sitter just nu o gör tävlingstalonger till montertävlingen jag ska ha. Sedan ska jag göra en del fakturering, maila lite folk, sätta upp mål för mässan, göra ett bildspel till mässan, öva på lite låtar. (Mest mässföreberedelser helt enkelt.)
  • Cantaton

*varm kram*
    Heloise skrev 2010-01-26 13:11:07 följande:
    Vår vän dog igår, lite snabbare än jag hade trott. Just nu känner vi alla bara en otroligt stor sorg och saknad! Eftersom jag inte vet vad jag ska göra eller vem jag ska ringa, så kollar jag på Stjärnorna på slottet ist.
  • Cantaton

Alltså, nu har jag skadat båda mina pekfingrar. Igår skar jag mig på något tvärs över översta fingervecket (på ovansidan), och det gör galet ont när jag rör fingret. Idag slog jag i mitt andra pekfinger ordentligt i bordssidan, så hårt att jag började gråta - för ett finger!!!

Jag känner mig invalid

Och dessvärre känns det inte som jag kommer nånvart. Inget blir som jag vill. Tygerna jag tänkte använda i montern för att göra allt enhetligt (täcka alla olika typer av möbler i olika färger) visade sig vara genomskinliga, scenen jag troddes kunna få låna fanns inte, mamma som skulle hjälpa mig inreda montern (då hon är utbildad i sådant och har jobbat med det tidigare) måste plötsligt jobba även på fredagskvällen när vi ska bygga montern (så då har jag heller ingen bil) osv. Suck. Var kreativ, var kreativ, var kreativ. Brorsan ska ordna en scen som vi bygger upp av lastpallar (bara jag inte åker genom springorna när jag sitter på min barstol) och han ska också försöka hjälpa mig scen eftermiddag/kväll i montern, då han slutar jobba ett par timmar tidigare än mamma. Mormor letar just nu i sina gömmor efter tyg.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången