Tantvarning för 7:e gången
blomman och bruttan jag inboxar er
blomman och bruttan jag inboxar er
inbox on it's way
Nu ska jag gå och ta en dusch samt lägga ut Panzers tröja på golvet i det andra badrummet, full fräs på golvvärmen och torr tröja( hoppas vi) imorgon.
Nattinatt
Grattis på födelsedagen Cantaton!!!
Hellooooo i stugan!
Nu är jag hemma ifrån jobbet och jag har i sann tant-anda proppat den stora magen full med mums, kina mat, och toblerone fruit and nuts. Lite synd är det om mig som är parti-änka, Panzer är ju på stort möte i v-ås och har det trevligt.
Naturligtvis är Tirza otroligt skicklig som kan få upp kylskåpet. Jag önskar bara att hon kunde fokusera på att öppna saker som inte innehåller kylvaror
Mamma ringde och tvingade mig att rösta på Darin, jag har inte hört en enda av låtarna men lyckades knäppa på lagom till snabbgenomvisningen.
Annars ligger Tirza framför laptoppen, smulan snarkar i fåtöljen och flisan ligger på armstödet till fåtöljen som jag sitter i.
Jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden i kväll, men jag funderar på om jag ska kika på lite nedladdade serier.
Jobbar ju imorgon oxå *suck*, alltså jag är glad över att ha ett jobb, bara inte så himla glad över det en söndag...
Blomman; klart ni ska vara hemma under ruvningen! Jobbiga svärisar kan man ta en annan ggr.
När solen tittar fram så tittar mitt"jag vill ha en häst" begär fram. Snödroppar är härliga och pärlhyacinter, jag älskar dem!
Grattis mittiprick!
Panzer träffade feministbruden igår, hon var som väntat jättetrevlig, önskar att jag hade kunat vara med också!
Nu är jag på jobbet,har precis rapporterat tidningar
Ska gå och göra lite nytta nu.
www.hemnet.se/beskrivning/618975
Här skulle jag gärna bo!!!
Panzer, not so much!!