Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Aleta, du inser att ni snart har släppt in två gastande OS-fanatiker i ert hem va???

På fredagkväll är det Skidskyttegrabbarna i staffett, Anja i slalom och tre kronor i hockey mot Slovakien....

...kollar du ens OS min vän?

• passionsblomman

Aleta, Nä, jag kunde inte dra mig till minnes att du haft några större utbrott vad gäller sportprestationer i trådarna...

Jag fattar inte vad som hände, jag missade hockeyn!

Iallafall så är det skidskyttet jag måste se hur det går i. Öl behövs inte. Eller, det beror på vem du frågar.

Sonja, vad är det för trams om skitmorsa! Ibland promenerar barnen på nerverna och det vet om det dessutom! Ner med foten, det är det du är där för. *bonk* Jaså mamma var där nu igen. *bonk bonk bonk* Ååh, jaså hon flyttar sig inte....

I´m yours, visst SA jag Grattis till klimpen? Annars GRATTIS TILL KLIMPEN!!!!

• passionsblomman

En klassiker. Hela scenen från A till Ö.

Sonja68 skrev 2010-02-25 13:22:28 följande:
    Jo, Blommis, men jag önskar jag kunde behärska mig lite bättre och inte gapa så förfärligt.Jag blir bara så ilsk när hon ratar fina (och det är verkligen fina, normala kläder) kläder och är så där otacksam. Jag blir helt vansinnig. Drog en lång harang om att det finns barn som inte har några kläder alls och skulle bli överlyckliga om de fick en tröja, vilken som helst, att ha på sig. "Men då kan du skicka min till dem" fick jag till svar...
  • passionsblomman

Spela vad du vill och när du vill, du är alltid välkommen.
    Suss gott.

Alla: Ha det gott imorgon. Då är jag hos Aleta och har inte tiiiiiid med er för då måste vi hacka, skotta och prata!

• passionsblomman
    .-p

Det är lika stora leenden här.
    Särskilt på sambon när han pratar om hur roligt det var att köra traktor

"Tänk, man blir visst aldrig mer än en pojk på sisådär fem år" säger han.

Jag har fått fart i pannan och hunnit spetta ner ett par enorma iskolosser från vinklarna och vrårna på huset. Bättre att veta när de dimper ner än att de plötsligt krossar något litet barn.

Aleta, så fantastiskt roligt att få träffas! Det lyfte hela min värld till en mycket roligare nivå!
  • passionsblomman

Min sambo satt i bilen och sa hundra gånger "TÄNK om man hade varit lite musikalisk, åtminstone litegrann..."

Jag sa att jag tycker det är en förbaskad tur att ingen jag träffat hittills är framstående i precis ALLLA avseenden och behärskar ALLT - fy vilken obehaglig människa det vore att umgås med!

Själv får jag väl se mig som sammanförare av oss alla, så jag varit till någon slags nytta. Hälsa din gulliga mamma tillbaka. Tänk, alldeles precis nu blev det visst dags för lite paj...

En positiv sak med att vara borta en natt är att man får sådana extra góa kramar av sin lilla pojke när man ses igen!
  • passionsblomman

Vi köpte pizza, bara att äta rätt ur kartongen...

Sambon blev inringd på extrajobb i dörren inatt. Han blev jätteglad, för han vill ju så gärna jobba. Det innebär att jag regerar över fjärrkontrollen och såklart ska se tjejernas tremil nu.
    Iofs hade ju han också valt det programmet, men ändå.

Nu tycker min son att jag ska vara ett roligare sällskap-åtminstone förpassa mig till övervåningen så vi är på samma våning. Okej då!

Är förresten inte du också supertrött? Det är jag om jag känner efter, så det gör jag inte förrän efter tremilen.

• passionsblomman

Hahahaa! Min son går inte att lura : Ska du sitta vid datorn som vanligt mamma eller ska du kanske vara lite med mig...

Hemskt! *översköljs av dåligt samvete*

Nu; soffa och massa filtar-det är inte jättevarmt härhemma, men det börjar iallafall krypa sakteliga uppåt.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången