Tantvarning för 7:e gången
God afton!
Stor konsert på rysk tv på Internationella kvinnodagen. Den stora ryska popstjärnan Filipp Kirkorv älskar som bekant svensk popmusik och idag har jag hört hans ryska version av Perellis "Hero"
God afton!
Stor konsert på rysk tv på Internationella kvinnodagen. Den stora ryska popstjärnan Filipp Kirkorv älskar som bekant svensk popmusik och idag har jag hört hans ryska version av Perellis "Hero"
Kikar in lite snabbt och skickar varma kramar till alla som vill och behöver.
Imyours; Dina barn, barnbarn och DU är så himla vackra Farmor, det är helt ofattbart, men du är säkert världens bästa ♥
Smillas ögon är bara för underbara
Idag ska jag och lilla K på "Lek o Plask" på badhuset.
En förberedelse till simskola, som hon tjatat länge om att få gå. Storasyster T gick den förut och det var jättebra och skoj. Spännande att se vad lilla K tycker om det!
Stor kram till Aleta!! Fy så jobbigt alltihop och vilka klantarslen de där människorna *kramar hårt och länge*
Kram också till Mittiprickan som är låg. Tur att du har Cantis som förser dig med intressanta uppgifter
Min man åker till Moskva inatt, ska spela de halvfinal (så heter det på ryska rakt översatt, vad heter det på svenska, semifinal kanske eller kvarts?) och final (hoppas de).
Så jag är gräsänka i helgen
På lördag vill T vara med i ett skidlopp i min hemby, så jag och lilla K får väl åka och hejja fram henne i spåret.
Söndag är vi bjudna på kalas i en grannby, till en pojke som läser ryska med mina barn. Funderar starkt på att fara, nu när maken ändå är borta. Lika bra att passa på och ranta. Annars blir det bara att jag är hemma och städar och stackars barnen får ingen vettig sysselsättning, stimulans.
Blomman; här kommer hejjarop från norraste norr. Spännande så inni bomben!! Kommer inkludera er i mina aftonböner
Aleta; Jag har skrivit på!
God afton allra käraste tanter och tantfans!
Bruttan, klok läkare du har. Se till att ta det lugnt nu. Lilla grodan... håll dig på plats i mammas mage ett tag till
CAntaton: Röd hatt låter jättesnyggt på dig! Migrän, ja det lider jag också av, inge kul alls. Kram på dig, gumman.
Jag har haft ett utbrott på VD;n i ett mejl innan jag gick hem. Han skriver små irriterande lappar med frågor och kommentarer på fakturorna som inte rör mig, utan andra. Istället för att själv lyfta luren och prata med vederbörande så använder han mig som budbärare. Jag hatar det! Och det fick han veta...
Så nu blir man väl uppsagd också
Men va fan!! PRATA och KOMMUNICERA med varandra. Jag vill bara ha en faktura som är attesterad och klar. Tjafset innan dess är liksom inte min sak...
Im yours skrev 2010-03-11 15:09:36 följande: