Tantvarning för 7:e gången
Underbart!! Det är dig väl unnat!!
NJUUUUUUT
Underbart!! Det är dig väl unnat!!
NJUUUUUUT
Det är ju en STOR TUTTE TEA
Dvs, maken och hans knäppa arbetskamrater kan aldrig minnas namnet p de som jobbar inne på hotellet, därför får alla smeknamn med referens till sitt utseende..
Alltså är en tjej med schyssta lökar en STT
Heloise, vad kul, måste absolut köpa den
Vet ju vilka snyggingar som är med i den nu!
Julgrisar är vi alllihopa, allihopa, allihopa.. julgrisar är vi allihopa, JA MÉ!!
Så skönt att man inte är heeeelt ensam om det!
Frulle, du kommer bli ännu mer äckelsnygg, jag är liiite avis
Hmmm... har suttit och klurat en stund....
Kan vi inte försöka var med alla som inte är riktigt nöjda med sig själva i ett stort projekt, ni vet typ företaget Gråterskor AB??
Fast vi byter kroppsdelar med varann??
Frulle kan få mitt mag-fläsk att fylla bysten med osv... och det som blir över skänker vi till bättre behövande så allt blir gratis för oss??
*Trallar på ska vi, ska vi byta grejor, ska vi byta grejor med varann....*
Jag tror för övrigt att jag fortfarande är en aning full....
Ihhh så söt hon är!!! Gratta prinsessan från tanterna
Tack för tips om solon, jag är lite lätt irro på maken just nu....
I morse gick vi igenom psalmer och övrig musik...sen lät jag honom lyssna på några solo-förslag och sa att det kommer fler.
Ja.... men alltså... måste man ha solosång??
Nä, men det är väldigt fint och gör det personligt.
Ok....
Tillslut sa jag åt honom att när du kommer in igen (han och Puff är ute med traktorn) vill jag veta om ni ska ha några solon eller inte, vilken musik det blir kan man välja sen.
Mmmmm... det är ju som du säger, säkert fint...
Jamen hallå, vart finns boken med översättningar av krångligt mansspråk??
Eller så kör jag över honom för svärmor ville gärna ha ett solo, men visste inte vad...
I övrigt gick det jättebra igår på begravningsbyrån, supertrevlig dam som tog det jättelugnt med svärfar. Och svärmor hde ju gjort det enkelt för oss, valt kista och blommor osv, så det gick ganska fort.
Sen bad jag om en speciell kantor och jippie, vi fick henne
Hon är kanonduktig och spelar vad som helst, vi har en i byn som brukar var ibland men hon är livrädd orgeln, och det märks, och vill helst bara spela gitarr...
jepp, hon är pingstvän! Näää-ää jag är inte fördomsfull!!
Nu ska jag vila en stund och hoppas hostan låter mig vara ifred!
Kram till alla
Tack Kjell, du fick mig att skratta mitt i eländet
Det behövdes!!!
Äsch... det är ingen fara, det betyder bara att ni måste leka kaniner VARJE dag...
Tror du Panzer blir ledsen??
Cantaton, kramar i massor till dig! Vilken skitperiod just nu, tycker att vi hjälps åt och kastar ut skiten bums!!
Diz, HEEEEJ Kul att se dig, mindre kul med tut´s tand och korkade företag.... kastar ut den skiten med!!
Jag beställde min klänning på www.plussizebridals.com funkade kanon, och de har även klänningar i "normala" storlekar.
Det är en orginalklänning men blev inte så dyr i alla fall och jag kunde följa leveransen hela vägen från USA, men om du beställer utomlands, glöm inte att lägga på ev. moms och tull... finns program för det på tullverket
Jag vill ha!!! Beställer bums 4 par till hela familjen