• Villemoa

Tantvarning för 7:e gången

Sonja: du är inte hemsk du är bara människa! T.o.m jag som är lärare är inte alltid pedagogisk (det ska gudarna veta!), det brister för mig också. Kram på dig!

Solde: har precis skrivit upp i kalendern när ditt avsnitt sänds Men du får nog gärna påminna sen när det närmar sig för man ska ju komma ihåg att titta i kalendern också...

Heloise: jovisst ska gubben och jag ha lite skoj snart Beställde ju hem stickor och gravtest från billigatest och de kom dagen efter! Paketet är diskret, står inte var det kommer ifrån så det känns ju skönt.

• Villemoa

Oooooh så spännande! När har du BIM? *visslar för fullt*

Heloise skrev 2010-01-19 11:51:46 följande:
    Vad bra jag har ett par dagar kvar innan jag vet om det blivit nått eller inte. Du testar ÄL när jag testar Grav haha, lätt att hålla koll på dig Annars får jag också beställa idiotsäkra ÄL stickor därifrån!Sonja: you and me both sister! Här äts det VV mat för fulla muggar. går bra än så länge, även om det är skittrist att planera och mäta och räkna, men men vad gör man inte.Idag blir det gulaschsoppa, vi ägnar åt os åt att äta ur den fullproppade frysen.
  • Villemoa

Då börjar jag hålla tummarna från idag och ända tills du testar!

Nu ska jag snart hämta Moa på dagis. Jag lämnade henne till lunch vid 10.30 och för en stund sen ringde dagis och sa att allt hade gått bra. Hon hade dock inte sovit men legat i vagnen en timme. Hon grät inget, mammas lilla ♥

Heloise skrev 2010-01-19 12:06:58 följande:
    De som det visste, indianerna ägnar sig åt att dyka upp hipp som happ 21.23.19 och sist tadaaa 25. Så har de inte kommit efter helgen så kan jag nog våga mig på ett test. Inte för att jag hyser ngr sådana förhoppningar
  • Villemoa

Ken leeeeeeeee to libudibudatchu *hahaha* hakar på kören. Jag kan sjunga både högt och lågt åsså kan jag dansa

Väntar på att rektorn, från intervjun jag var på i måndags, ska ringa. Han ringde igår och ville träffa mig idag eftersom han var tvungen att vabba i måndags. Det står mellan mig och en till. Han sa att han skulle ringa i slutet på dagen, men det är ju nu så kan han ringa nån gång!! Håller på att gå i bitar här!!

• Villemoa

Ja det är så spännande så jag kräks snart!! Jag är så kallsvettig...ring nån gång för bövelen så jag kan slappna av!

• Villemoa

Rektorn ringde för ett litet tag sen. Vi var ju två det stod mellan och eftersom den andra är fullt behörig (jag har ex-jobb kvar) så måste han erbjuda denna person tjänsten (han sa nästan rakt ut att han hellre velat ge den till mig). Denna person ska svara imorgon så imorgon eftermiddag ringer han mig.
    Men, han sa också att han hade lite annat i åtanke och gärna vill ha mig till det om nu den andra tackar ja. Sen sa han också att den andra sv/eng-läraren går på ett föräldravik som egentligen löper ut i juni men nu ska den ordinarie vara f-ledig ett år till och då behöver de fortfarande ha en vikarie och då har han mig i åtanke. Han vill alltså hellre ha mig än hon som är vikarie nu jag måste ha gjort ett riktigt gott intryck på den karln!

Så nu får jag fortsätta vänta nervöst till imorgon eftermiddag, dock i mindre skala. Hoppas nån förstod nåt av mitt svammel. Är så trött och vimmelkantig efter att spänningen släppt något.

• Villemoa

Lite så jag tänker också!

Cantaton skrev 2010-01-21 18:36:29 följande:
    Även om det nu inte är något klart besked så var det ju inte ett "antingen tjänst eller inte tjänst" där du fick nitlotten, utan du verkar ha gjort ett väldigt gott intryck och har nog en hel del att hämta hos dem oavsett vad den andra säger.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången