• Fjosok

Tantvarning för 7:e gången

Passionsblomman: Annonsen?

Cantaton: NJa, Det är en näbbklänning till en 8-åring och en golvlång balklänning till en 173 lång 16-åring (dom är syrror).

Modellen är densamma som jag har som avatar här på BT men vidareutvecklad. :)

• Fjosok

Jo, jag har läst och försökt hitta den nu jag med.

Men gått bet :)

• Fjosok

På G nu Cantaton

Kör så det ryker. Själv så har jag tackat enj till ALLA frilansjobb i vår. Har en prästutbildning att göra klar ...men det känns lite tungt, skoj att spela

• Fjosok

När det gäller sång och artistjobb så glömmer många vilket sjukt jobb många lägger ner innan så mycket som en strimma ljus ses bakom horisonten. Jag gick fältartistutbildnigen tillsammans med en tjej som hade frilansat hela sitt liv.

Hon hade gjort allt från Wallmans (ett måste i den branchen) till en massa "sopgig" som att sjunga på typ Coop Forum i Skövde med allt vad det innebar i att byta om på muggen och springa upp och sjunga på en minimal scen till förinspelat komp.

Samma tjej slog sen, hösten efter, igenom i en TV-serie och debuterade som musikalartist i London vid 36 års ålder. DET är coolt

Måste säga att jag unnade och unnar henne, och alla andra kämpar i musikbranchen och når dit dom vill, allt framgång och lycka. Det gäller även dig Cantaton såklart.

Det är en hård branch men skoj

• Fjosok

Vad jag gjort.

Spytt (matförgiftning p.g.a gammal salladsdressing)
    Tillnyktrat
    Pratat med Kina ang ärmar
    Skrivit klart ett körarr på en Pink Floyd-låt
    Ätit middag med min vän och baldam Josefine
    Köpt och beatalat en brudklänning (75 spänn+frakt och ja, den är sydd i råsiden)

Typ ... borde jag gjort mer?

• Fjosok

Jo, den fick en intro med förskräckelse men ett slut i dur.

J vill att jag följer med på en danskurs nu också? Ska jag gå tror ni?

• Fjosok

Sov gött med er.

Högmässa kl 11 här ...

• Fjosok

NU har jag sett annonsen, men jag tror jag fick ladda om 20 gånger för att se den :) Är det en speciell sida den ligger under Cantaton?

• Fjosok

Ah, i see ...

Kan ha kostat en del som sagt.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången