• Soldemor

Tantvarning för 7:e gången

dfk skrev 2010-03-29 18:01:58 följande:
    Solde, vilken turbotant du är!
    Måste matcha bilen...
  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-03-30 08:30:54 följande:
    Idag är jag ledig! Då vaknade jag kl 6:29 klarvaken, med en otrolig längtan efter att städa, så det är det jag gör, jag har skurat båda badrummen från golv till tak, tom anv tandborsten i fogarna( tantvarning).Nu ska jag ta tag i köket och sen resten av huset. Jag får ibland en sådan städlust, det är något otroligt tillfredsställande med ett riktigt genomstädat hem, ni vet husvisning/flyttstädning rent.Jag är helt ensam med en kickass spotify lista och 3 otroligt morgontrötta katter som försöker fatta varför hela huset rockar kl 7 på morgonen
    Tror du inte du kan få hjälp för sådant? Låter otäckt!
  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-03-30 09:58:57 följande:
    Hahaha Solde vännen, det är mkt jag behöver hjälp med Mmm nu börjar orken ta slut, men jag har bara golven klar, sen ska jag ringa HC för jag har så himla ont i öronen.
    Det är inte bra med hård fysisk aktivitet när man är sjuk! Städning är sådan aktivitet!
  • Soldemor

Välkommen hem till mig sedan! Har totalmisär som jag behöver hjälp med, alternativt mer tid!! Hinner inget när jag arbetar och sedan orkar jag inte på kvällen! Vill ha hembiträde!

• Soldemor

Jag tror jag stukade tummen när jag skrapade rutorna i morse. Det gör så attans ont! Och det är vänster, inte alls bra!

• Soldemor
    Heloise skrev 2010-03-30 10:48:04 följande:
    Sen ska han städa så att han blir svettig och måste ta av sig tröjan oops och alltid komma ihåg att torka listerna och dörrarna shirtlessgathering.com/wp-content/uploads/200...
    Skall vi dela på honom? Om han tar torsdagar hos dig så kan han vara måndagar hos mig? Det blir bra!
  • Soldemor

Nja, strykningen och tvätten tar jag själv. Det hinner jag med om han kommer och fixar resten!

• Soldemor

Deal! Skall bara se till att maken inte är hemma, när städhjälpen kommer!

Och så har jag ooont i min eländiga tumme! Mög!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången