Tantvarning för 7:e gången
Hurra!
Jag har precis videochattat med min man som är i USA. Ungarna blev jätteglada, nu känns han inte lika långt bort längre. Jag älskar gmail, det tog typ en sekund att starta upp!
Hurra!
Jag har precis videochattat med min man som är i USA. Ungarna blev jätteglada, nu känns han inte lika långt bort längre. Jag älskar gmail, det tog typ en sekund att starta upp!
Välkommen tillbaka, hur mår du?
Med allt bröstsnack så kan jag inte låta bli att tänka på 20-talet när det var inne att vara platt och storbystade tjejer istället lindade bysten hårt för att se snygga ut. Undrar om det kommer en sådan modeperiod igen och folk ser tillbaka på den här tiden och undrar hur folk kunde vilja ha stora bröst?
Passionsblomman, stackars gubben!
Usch, jag var själv mobbad i skolan och är så himla rädd att det ska bli likadant för mina barn.
Vad tänker du göra?
Jag skulle be att få träffa den elaka flickan och hennes föräldrar och berätta för dem hur det känns att vara ny i en stad och fråga hur hon skulle vilja att det var om det var hon som var ny.
Berätta mer!
Sonja, välkommen till klubben: "Mammor med dåligt samvete".
Soldemor, det är klart att vi vilt se! Det är ju jättespännande ju!
Heloise, hos oss är det bokbuss som gäller, var fjortonde dag.
Då lånar vi högar med barnböcker och en och annan till mamma. Det händer att jag lånar något, men jag brukar alltid ha så mycket att läsa ändå hemma.
Har du läst Huset vid moskén av Kader Abdolah? Jag tyckte att den var jättebra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om lillflickan. Hon fick stanna hemma idag för hon var hängig och nämnde ryggen. Jag har henne under uppsikt och hoppas, hoppas att hon inte har ont igen.
Frulle, lillan har haft oförklarligt ont i ryggen. Magnetröntgen och ultraljud har åtminstone uteslutit det värsta, men läkarna har ingen aning och de är lite oroliga (vilket inte gör oss föräldrar direkt lugna).