Tantvarning för 7:e gången
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Nåja, nog tror jag föralldel att Fru H har ett eller annat knep att få Herr P på andra tankar än Mikael...
Är ni gamla nog att komma ihåg den här?
Just det!
Sexbomb sexbomb... *vickar på rumpan med lilla K*
Hihihihihiii!
Aleta, det räcker inte med en dag hemma hos er. Du behöver ha honom som allsysslare på heltid med allt du har att ta hand om.
Han kunde ju hålla dig sällskap medan maken är borta och när maken är på hemmaplan får han ledigt.
Vi måste också städa idag. Men till skillnad mot Heloise har jag vaknat HELT utan någon sådan där lust.
Det kom ingen såndäringa städhjälp hit idag....
..så jag och sambon har fått börja städa kåken själva. Vi har bara kommit en liten bit-vi började ju inte precis tidigt heller-men nu har iallafall madrassen bankats ute på balkongen, rena lakan, skakade mattor och upplockade kläder samt en kopiös massa damm tagits om hand i sovrummet. Där står förövrigt fortfarande några kartonger med kläder som ännu inte har någon vettig garderobsplats.
Köket har jag plockat i en evighet. GUD vad med papper och jox som var utspritt där! och disk och disk och disk. Nu ska jag skura kylen och skafferiet imorgon så är det jättefint sedan.
Vi har varit och handlat en överfull varuvagn också. Och lagat mat så det räckte till både ikväll, matlåda imorgon och en rejäl middag till frysen. Det får baske mig räcka!
Tjaaa, det är väl inte förrän imorgon man ska upp på kvasten väl? Hade vi inte jobb på G någonstans sa Panzer? Fast jag får väl ta din del också nu, du har ju lite full tupp för närvarande.
Stanna där du är någon dag till tycker jag!
Sonja, ungefär precis exakt vad Bruttan skrev tänkte jag också föreslå med fisken...jag brukar stoppa dit någon citronskiva i fisken också. Och dillen inuti. Jag ÄLSKAR skjutsiniugnenmat!
Didis, hälsa din härliga svärmor!
Ni kan åka förbi häråt tycker jag när ni ska hem!
Hahaha! Näää, vi bor alldeles nära haaaavet jöh!
Klart vi ska träffas. Men vi tänkte väl leva NÅGRA år till innan vi trillar av pinn, så det finns ju ingen anledning till panik!