• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

vad är det för text som innehåller "tills att blir gråt"?

• Cantaton

Åh, tack. Jag bara kände för att läsa den, men kom inte på vad det var. Kopplade bara till kyrkan

Soldemor skrev 2010-03-12 16:24:42 följande:
    Det är en av trosbekännelsepsalmerna, "Jag tror på en Gud", 766
  • Cantaton

Nu har det iaf varit en bra kväll Middagen blev jättegod. Jag hade inte kunnat göra den bättre. Och jag fick jättefina soffkuddar av mamma - gröna som piffar upp vår svarta soffa. Har ätit marängsviss och nu känner vi plötsligt för lite bubbel

• Cantaton

Mm. Ikväll mår jag jättebra.

Fel som åkte ut i Let's Dance! Jag såg inte ens programmet ikväll, men Willy ska ut!!!

• Cantaton

Vilken middag! Natti på er. Imorrn är det fullt schema, så lär inte hänga här en massa.

Sonja68 skrev 2010-03-12 23:48:13 följande:
    Vad snåla FP är, du borde ha fått följa med. De har bara inte insett vilken tillgång för partiet du är Ah, Feministbruden, länge sen man hörde nåt från henne!Saknar henne här. Burksoppa, det är min melodi. Tyvärr tillåter inte resten av familjen mig såna utsvävningar. Men ikväll är gubben i Moskva, jag jublade när jag såg att gårdagens köttgryta med bulgur precis räckte till middag till töserna. Själv tog jag öl o nötter till middag. Oh yeah!
  • Cantaton

Hej Lara!!! Visst var det du som kom och hälsade på mig på konserten i Liljeholmen förra försommaren?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången