Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning för 7:e gången

Passion, stor kram till dig!
    Bra att du gör det du gör även om det inte känns roligt. Jag har sett på nära håll vad en sån här process innebär och du är beundransvärd. Hoppas sååå att du ska få ett bra slut på det hela i alla fall!!!!!
    *Kram*

• MittiPrickBrud

Tack för att du delar med dig passion! Beundrar dig ännu mer nu!
    Kram

• MittiPrickBrud

I´m yours, håller med de andra , vilken farmorpingla! Hur snygg som helst.

Nu gotanter, säger jag godnatt!

Ler för mig själv över tanken på en "pökdag"
    Passion, du kan verkligen få till det!

• MittiPrickBrud

Ska nu ut och ta en promenad i det vackra vårvädret!
    Känner mig duktig, tredje dagen i rad som jag kommer mig ut!
    Det är verkligen såååå dags att få bort alla extra kg som lagt sig tillrätta runt om kroppen. Det är som att jag är inbäddad i ett fettlager och inte längre ser mig s j älv då jag tittar i spegeln eller på nytagna foton... Jag är ju redan deprimerad ändå, denna självbild ger mig ännu mer deppighet.
    Har dock tagit itu med det nu, genom att ta en daglig promenad och korrigera kosten lite. Bestämt mig för att itne ta för stora steg i taget , det blir bara bakslag då....

Kram till alla fina tanter, ni är världsbäst!

• MittiPrickBrud

Känner mig så låg och deppig.
    Vet inte riktigt varför, inget speciellt har hänt just nu, men jag sjunker ihop och blir depp..
    Gått ut och promenerat i solen hela veckan hittills, sett till att få dagsljus och motion. Ändå är jag helt slut...

Ursäkta egoinlägget, behövde få beklaga mig lite.

• MittiPrickBrud

Cantaton, tack för den listan, nu har jag ngt att jobba med!
    Kul!!!!!

Får nog skapa låten i lägre tonart och sedan transponera den, för jag är alt och ser avundsjukt på ditt glittrande på trestrukna f# !!!!!!

Det ska bli roligt att sätta tänderna i detta, har faktiskt inte skrivit åt ngn annan sångerska förut. Hoppas att du kommer att gilla resultatet!

De uppgifter du har gett mig nu räcker ju en bit till att börja med, nu har jag lite ramar rent musikaliskt. Sedan är det den personliga biten, vad som passar just dig. Ska lyssna in mig lite mer på din hemsida och låta det hela växa fram. Skönt att inte ha en tidspress.

Kram!!

(P.S. satte mig och spelade lite, känns något bättre efter det. musiken är läkande!)

• MittiPrickBrud

Kram Passion, räkna med att bli gråtis och känslosam, de där hormonerna är inte att leka med! Var extra rädd om dig och unna dig egenvård så mk du kan. Du förtjänar ompyssling nu, din kropp har viktiga saker för sig! Stor kram, många tankar och öppen box om det behövs...

• MittiPrickBrud

Håller helt med, två veckor utan passion skulle inte kännas bra!

didis skrev 2010-03-10 22:33:09 följande:
    Men du blir väl inte så folkilsken att man bör hålla sig ifrån tanttråden?? Jag vet inte om jag skulle klara en 2-veckorsabstinens...
  • MittiPrickBrud

Bra Canta, gör det du känner är bra för dig. Ha inte pressen på dig att prestera hela tiden, behöver du paus från allt jobb så lyssna på dig själv, som du har gjort. Det är viktigt men svårt att hitta en rätt balans.

Sonja, hoppas du kan göra gräsänkeståndet till ngt slags mys trots allt.

Solde, nybakade frallor låter smaskens!

Ska själv ta mig en kopp kaffe nu, njuta av solen genom balkongdörren och undvika promenaden, för jag har haft feber i natt..

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången