Inlägg från: las vegas bruden |Visa alla inlägg
  • las vegas bruden

Brudar sommaren 2011 !!

Hej! Jag hoppar gärna in här.

Jag och min sambo ska åka route 66 från Chicago till Las Vegas nästa sommar och det är på Valley of fire vi tänkt säga ja till varandra.

Inget är bokat än, men det tar vi tag i nu till veckan. I alla fall ska vi boka mc resan.. Åhh! Längtar nästan ihjäl mig!

• las vegas bruden

mojikanan: Tack!

Vi ska boka resan nu ikväll, vi blir borta 31 maj-16 juni. Så vi kommer gifta oss 14 eller 15 juni tror jag. Känns jättebra!

Har ni börjat kolla på klänningar och så? Jag kollar för fullt på nätet. Jag har tänkt skicka efter en från Kina, men det kan man ju inte göra riktigt än.. men kolla är väldigt kul

• las vegas bruden

Hej på er!! Hur går det med allt? Jag är fullt uppe i att kolla klänningar, vill ha en kort och ganska enkel... Tänkte piffa till den med en lite roligare slöja som jag sett och sen även ha ett par högklackade skor..

jag surfade omkring här www.shopindream.com/ imorse och jag har läst i en annan tråd att deras reapriser tar slut nu i jan.. Jag blir sugen på atr skicka efter en, men antar att det är liiiite tidigt?! Men det är löjligt bra priser!!

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-01-25 16:41:56 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-01-25 16:38:33 följande:Bullshit att de e tidigt! Köpte min klänning i november :D
    Hahaha!! Bra där!

Du har inte ångrat dig då? Blir lite orolig för att man ska hitta en klänning som man hellre vill ha. Men man får väl ge sig fasen på att inte kika vidare.

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-01-25 16:52:09 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-01-25 16:46:17 följande:Nope, inte en chans! Dessutom hade jag så tur så jag föll för en rätt enkel och tidlös klänning :) Annars hade jag nog tvekat mer att köpa så tidigt.
    Du har ingen bild på den? *Nyfiken*
    Valley of fire 2011
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-01-25 17:03:41 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-01-25 17:00:04 följande:Nope, har inte hittat den på nätet heller eftersom det var ett provex (så det finns inte många av dom ;)). Ni går glatt vänta tills vi gift oss ;)
    Kul för dig!! Mindre för oss andra..

Niini skrev 2010-01-25 17:03:41 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-01-25 17:00:04 följande:Nope, har inte hittat den på nätet heller eftersom det var ett provex (så det finns inte många av dom ;)). Ni går glatt vänta tills vi gift oss ;)
    Kul för dig!! Mindre för oss andra..

NiVi skrev 2010-01-25 17:04:20 följande:
    Åh jag är oxå så sugen på att köpa klänning nu!!! Men jag måste verkligen gå ner i vikt först så jag väntar nog till hösten åtminstone! Men drömklänningen är uppletad
    Vad vill du ha för klänning?
    Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Jag tror faktiskt att jag hittat min klänning..? Bilder finns i mtt galleri.

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Dock är den inte kort som jag tänkte... Men vi får se om jag beställer klänningen, men jag gillar den enormt mycket i alla fall. Kommer nog göra sig fint i USA.

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden
    mojikanan skrev 2010-01-25 23:28:10 följande:
    Klänningen var jätte fin!! Du har inte kollat på några snygga klänningar i USA? med tanke på att du endå ska dit! :)
    Jag kommer nog inte ha tid med att leta eller köpa klänning där.. Vi har bokat en mc-resa så vi kommer vara ca 25 hojar.. Jag tror vi kommer vara 2 dagar i Vegas, så vill ta vara på den lilla tiden vi är där..
    Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Jag lägger också till mig på listan.. Vet inte exakta datumet än och kommer inte veta heller förrän om ca ett år.. Men i juni blir det i alla fall!

Greeneyes - 16/5 2011 - Skottland
    Niini - 21/5 2011 - Finland
    TiinaochMattias - 21/5 2011- Borås
    Fårävvör - 21/5 eller 28/5 - Uppsala
    mrsJR - 28/5 - Öregrund
    Kapellösa - 4/6 2011 - På landet, mitt i sörmland
    NiVi - 11/6 2011 - Uppsala
    Las vegas bruden - ?/6 - Valley of fire, USA
    Julibrud2011 -2/7 2011-Stockholm

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden

Ser att ni pratat om klänningar. Har ni hittat klänningen med stort K än? =) Jag har gjort det och just nu är det rea på den på shopindream. Funderar på att beställa den innan mars, då rean försvinner.. Dock är det kanske lite tidigt, men är rädd för att den försvinner annars. Sen lockar priset med.. 1100 inkl. frakt! Perfekt!!

www.shopindream.com/product-5493.html

Valley of fire 2011
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-02-01 11:41:47 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-02-01 11:14:26 följande:Jag ar hittat den :) I november då den även blev köpt :PSände nyss iväg mejl till ett av de tilltänka festställena, blev typ 100 frågor :D
    Hänger den i garderoben i en sån där klädgarderob eller hur förvarar du den..? Läste i någon tråd att klänningen skulle kunna börja gulna om den hängde för länge..?! {#lang_emotions_surprised} Inget man vill vara med om precis.

Kul att ni börjat kika på vart ni ska ha festen!! =)
    Valley of fire 2011
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-02-01 11:51:44 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-02-01 11:47:40 följande:Vi funderade faktiskt lite på det där vi också, den måste ju förvaras i en speciell klädpåse.. Men den hänger fortfarande i affären tills det är dags. De erbjuder sån service mot en lite peng, tycket det är jättebra :) Dessutom skulle risken vara stor att sambon såg den om jag hade den hemma ;)
    Jaha.. Vad bra och snällt att affären behåller den. =)

Ja.. jag får se hur jag gör, men det lutar nog mot att jag beställer den snart... ;)

Valley of fire 2011
Svar på tråden Brudar sommaren 2011 !!